Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
11. oktober 2002 - 15:11 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Åbning af port på Linksys router

hej og goddag :)

jeg har just idag fået boomtown adsl, og dermed en router. men, der er nogle porte som jeg skal bruge (en meget vigtig en er port 9110 som bruges til programmet gamevoice) og jeg ville mægtig gerne vide hvordan man åbner for portene...

mvh Anders Madsen
Avatar billede ufv Nybegynder
15. oktober 2002 - 08:48 #1
du skal ind og åbne for dem i selv routeren. 168.192.1.1 mener jeg den hedder som default. her skulle du kunne angive hvilke porte du gerne vil have åbnet for. Kan ikke huske lige hvor det er da det er noget tid siden jeg har rodet med en Linkssys... sorry!
Avatar billede Onkelalfa Nybegynder
15. oktober 2002 - 13:42 #2
har selv fundet svaret...

der var en venlig mand på IRC der gad hjælpe mig
Avatar billede rasmos Nybegynder
02. december 2002 - 01:42 #3
Nice, måske du ku være flink og dele med mig/os der sidder i
samme situation ? Jeg vil nemlig osse gerne lære om porte og
forwarding ?
Avatar billede rasmos Nybegynder
15. december 2002 - 12:36 #4
Nå ik ? - Jamen tak for o