Avatar billede annnrz Nybegynder
20. juli 1999 - 00:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

TV outlet fra Targa Notebook

Bagpå min notebook sidder der et jackstik lignende stik!
jeg har aldrig før set et stik der skal se sådan ud der har med en tv-ud at gøre...

er der nogen der kender til dette eller ved hvor disse kabler forhandles?...

kablet skal have et han antennestik i den ene ende og et ret lille som nævt "jackstik" i den anden.....
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. juli 1999 - 01:08 #1
jeg har set samme slags stik til video på nogle gamle Philips TV, men jeg vil lige rette og sige at det du skal have, er det kabel med et single Phono stik i den ene ende og et Jack stik i den anden ende.

Men du kan starte med at prøve at sætte et standard Phono -> Jack adapter kabel (sådan et til dine PC Speakers), altså bare f.eks. venstre stik i fjernsynet og så jack'et i din PC

Ellers prøv at komme ned i Expert eller Brinck elektronik, de har sikkert det kabel du mangler
Avatar billede annnrz Nybegynder
20. juli 1999 - 21:55 #2
hmm....altså jeg fandt ud af at der lå et kabel i kassen....og det er os et jack/phono single/triple .....så den er i winkel dU!....meen...eftersom der ik er noget phono ingang på tv'et, kan man vel bare sætte et antennestik på i stedet....
Avatar billede annnrz Nybegynder
20. juli 1999 - 22:04 #3
har os lige fundet er gammelt samsung med phonoundgang! :o)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. juli 1999 - 00:53 #4
NEEEJ! du skal ikke sætte det til dit antenne stik.. det er ikke en amiga *G*

du skal have sådan et scart stik hvor der sidder 3 phono stik på bagsiden af scart stikket... dem man få i expert... husk at få et der hedder IN