Avatar billede nbee Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:04 Der er 3 kommentarer

html i applets

Kan man bruge html i applets, eller kombinere applets og html på en eller anden smart måde ?? Hvis ja, så vil jeg gerne have nogle links til gode sider der fortæller noget om det :)
Avatar billede disky Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:12 #1
Nope, du kan få en applet til at requeste en update af en html side, og appleten kan så havde skrevet html siden på serveren, men du kan ikke direkte.

Du kan heller ikke vise html i din applet uden selv at skrive en html browser.
Avatar billede nbee Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:15 #2
ok, men man kan godt få en applet til at "update" en html/php eller ?? side.
Så at man kan have en lille applet i siden og resten i html - cool, men så kommer det store spørgsmål :) Hvordan
Avatar billede disky Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:38 #3
Du får din applet til at skrive nogle php eller html filer på webserveren, og så derefter tvinger den browseren til at opdatere så den henter denne nye fil.

Problemmet er en applet har tæt på ingen rettigheder på clienten af sikkerhedsmæssige årsager.