Avatar billede p-redato-r Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:40 Der er 7 kommentarer

Bruger vejledning

Jeg skal bruge en Komplet bruger vejledning til Visual studio 6 den skal være let og ikke for kompliseret.

1.Vejledningen skal være på dansk

2.Ikke for kompliseret.

3.Man skal starte i den lettere afdeling og ende i det helt svære.

4. De aller mest vigtige ting skal være beskervet extra godt.

5. Vejledningen til være i en TxT fil eller Et word doucoment
Avatar billede p-redato-r Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:41 #1
Håber du gider skrive tilbafe
Avatar billede jpj Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:46 #2
Jeg har en men den er godt nok på engelsk.
Sam's - Teach yourself C++ in 21 days.
Avatar billede jpk Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:19 #3
jpj >> det er da ikke en brugervejledning til MS Visual Studio!
Avatar billede jpj Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:28 #4
Det er da en start
Avatar billede jpk Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:29 #5
p-redato-r >> Jeg har aldrig set nogen fyldestgørende brugervejledninger til VS på dansk!

Inden for programmeringsverdenen, er LANGT den meste og bedste information på engelsk.
Avatar billede ricelius Nybegynder
18. oktober 2002 - 00:32 #6
Jeg giver jpk ret. Alene af den grund, at mange koncepter lyder tåbelige på dansk (min personlige holdning). Men en god introduktion er Ivor Horton's Beginning Visual C++ fra Wrox... Den er dog på engelsk og på over 1000 sider, men den opfylder alle krav undtagen 1. og 5 (hvilket vil sige 80% af specifikationerne ;))
Avatar billede jpk Nybegynder
18. oktober 2002 - 09:00 #7
Hmm, p-redato-r hvad er det egentlig du efterlyser?
Du skriver "bruger vejledning til Visual studio 6".
Visual Studio 6 er en samling af programmer og værktøjer til programmering i C++, Visual Basic, Java, Visual Interdev og Visual Foxpro. Altså, er det virkelig en brugervejledning til programmerne du efterspørger eller er det i virkeligheden en introduktion til programmeringssproget C++ med anvendelse af Visual C++?