Avatar billede rabus Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Harddisk problemer under WIN XP-Prof.

Jeg har et studie, med en Pentium 4 computer som hjerte.
Bundkortet er et asus P4T-F med Intel i850 chipsæt. CPU'en er en Intel P4 1,5 GHz Med 256 MB RDRAM.
Nu har vi installeret XP, og pludselig oplever vi en kæmpe nedgang i performance, og især fra harddisken, som slet ikke kan følge med.
Jeg har prøvet at downloade opgraderinger fra Intel's hjemmeside, og downloadet Tweak XP, men alt uden mærkbart resultat.
Vores software til musikproduktion er LOGIC 5.1, Lydkortet er et DIGI001 fra digidesign, vi har downloadet den nyeste version af drivere til lydkortet, som er lavet til WIN-XP
Avatar billede tlaursen Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:26 #1
Hvis du nu starter med at lukke det ene spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. oktober 2002 - 12:32 #2
Avatar billede rabus Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:58 #3
Hvordan lukker jeg dette spørgsmål??
Avatar billede konex Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:18 #4
Prøv evt. at kigge her jeg ved ikke om det kan hjælpe dig.

Hvis du bruger XP uden SP1
http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=354

Og med SP1
http://www.supportweb.dk/support/vis_tip.asp?id=411
Avatar billede rabus Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:23 #5
Dette er måske et dumt spørgsmål, men havd er SP1??
Avatar billede rabus Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:31 #6
Jeg har enabled UDMA 66 med programmet Tweak XP. Giver det ikke samme resultat som beskrevt på den første side der linkes til.
Desuden har jeg ikke SP1, jeg har fundet ud af, at det står for servicepakke 2