Avatar billede rasmusd Praktikant
11. oktober 2002 - 09:59 Der er 1 løsning

Sendobject via Outlook virker kun en gang

Hej, Jeg har en fint fungerende mail funktion, der fungere perfekt hjemmefra, men på arbejdets pc, fungerer den kun første gang at databasen er åbnet, næste gang man trykker send reagerer Outlook ikke, og der kommer heller ingen fejl.
Hvis man derefter lukker databsen og åbner den igen fungerer den første gang igen.
Det er som om noget ikke bliver nulstillet eller lign.

Kan nogen hjælpe !!!
Avatar billede rasmusd Praktikant
11. oktober 2002 - 10:04 #1
Lukker da den er oprettet dobbelt