Avatar billede 24u Juniormester
11. oktober 2002 - 00:34 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Hoste Delta Force TFD med ZONEALARM.

Hej alle.

Jeg kan ikke hoste i dftfd, alle der prøver at logge ind, siger at spillet ligesom fryser (men de kan godt komme tilbage til hovedmenu'en)
Kender et par stykker der har prøvet, uden held.
Når zonealarm er lukket ned, er der ingen problemer.

Jeg kan godt spille med zonealarm tilsluttet, men ikke hoste!
Der står ikke umiddelbar noget på www.novaworld.com 's side omkring firewall, kun router. (kører uden router ;o))

Jeg har de nyeste updates, og patches til dftfd.

så.. nogen idér??

-24U-
Avatar billede brandrup Nybegynder
11. oktober 2002 - 00:40 #1
Prøv at give speciel adgang til de (ip-adr) der skal spille på din maskine
Firewall -> zones -> add
Avatar billede 24u Juniormester
11. oktober 2002 - 00:43 #2
tjoo.. det kan jeg se der er svaret andre steder (også dig?)
men det løser jo ikke mit problem da det er en public server, og jeg ville nødig lægge alle ip'er ind på maskinen i hele værden, og så får hackere jo også frit spil, og det kan vi jo ikke há vel?.

-24U-
Avatar billede bongobride Nybegynder
11. oktober 2002 - 20:08 #3
Ja, du skal ha' en anden firewall, da ZA er en PERSONLIG firewall, og er ikke designet til at køre på en server eller over netværket.
Det er derfor du kan tilføje ip adresser hvis du er forbundet med andre putere på et netværk, men til server dur det simpelthen ikke.
Avatar billede 24u Juniormester
18. november 2002 - 20:11 #4
du har til dels svaret på ?, men jeg ville jo helst bruge zonealarm, og det er dette ?'et går ud på. Dog har jeg prøvet med "Black Ice" firewall, og den kan godt, selv om den ikke er så sikker. Derfor beholder jeg zonealarm.

Svar.