Avatar billede samspeed Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:00 Der er 12 kommentarer

Gemme gamle win instillinger

Hej jeg har fået et nyt motherboard, hvor jeg har sat min gamle HD til, problemmet er bare at den ikke fatter noget når jeg går ind i win....Jeg har brugt ca. 1 dag (idag) på det, men den fatter stadig ikke noget!

Hvad gør jeg hvis jeg skal gemme mine ting på harddisken uden at der sker noget, når jeg skal installere mit windows 98, windows instillingerne må gerne slettes men ikke mine programmer og spil....... Jeg har en AMD Thunderbird 1900XP (1150Mhz)....På forhånd tak!!!
Avatar billede proware Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:04 #1
Du ligger bare den nye windows over i den gammel
Avatar billede samspeed Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:05 #2
jamen jeg har win 98, og jeg skal installere ME
Avatar billede proware Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:06 #3
okay så laver du da bare en opdate
Avatar billede samspeed Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:07 #4
har du den?
Avatar billede proware Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:08 #5
har du ikke me
Avatar billede samspeed Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:09 #6
jo men hvordan laver jeg opdate?
Avatar billede samspeed Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:10 #7
du får 200kr hvis du kan ordne det....jeg bor i århus!!!
Avatar billede samspeed Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:11 #8
bliv på siden og opdatere hele tiden...det gør jeg, så er det hele meget nemmere!
Avatar billede proware Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:12 #9
kan du komme ind i windows 98 nu

jeg skal ikke havde nået for det
Avatar billede torben.s Nybegynder
10. oktober 2002 - 23:05 #10
til at starte med. hvis du har en xp1900 skal den køre 1600mhz.
mht. det andet. hvis du har win98 med en masse instl. programmer og de er installeret på en anden harddisk partition end den som win98 er på kunne det måske godt lade sig gøre at få dem til at virke med en ny winme instl.
men kun hvis du ved hvilke registreringer de forskellige programmer har lagt i win98 registrerings-databasen. så kunne man måske finde dem og kopiere dem ind i winme registrerings-databasen. det er ikke sikkert at det virker.
lav hellere en frisk installation af winme og genindstaller spil og programmer.
mvh torben
Avatar billede proware Nybegynder
11. oktober 2002 - 06:14 #11
Han kan da også bare lave en opdate
Avatar billede torben.s Nybegynder
08. december 2002 - 16:43 #12
lukketid???