Avatar billede gigabooster Nybegynder
10. oktober 2002 - 19:41 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP! Hvad er en .tct fil?

Hej alle, jeg sidder og spiller CM3 og har på siden thedugout.net (KANON CM3 side) fundet nogle taktikker som jeg gerne vil downloade og se nærmere på. De hentes ned som normale zip og dem pakker jeg ud med winrar. Herefter ligger de som en fil kaldet .tct denne fil kan jeg ikke se, eller gøre noget med, hvordan kan jeg komme til at åbne filen så jeg kan se taktikken? håber VIRKELIG nogle kan hjælpe, har rodet med det længe.
KVH Gigabooster
Avatar billede ulrich Novice
10. oktober 2002 - 19:47 #1
det er en tactic fil.. den skal åbnes i cm
Avatar billede xenocypraz Nybegynder
10. oktober 2002 - 19:47 #2
øh, kender ikke filen, men et forsøg, søg i den mappe hvor cm3 ligger, søg efter *.tct, hvis der er en mappe hvor der ligger nogle filer som har samme efternavn, så prøv at ligge den der... et forslag, ved ikke om det virker ??
Avatar billede here Nybegynder
10. oktober 2002 - 19:47 #3
Bare en idé, efter virusscanning omdøb den til .txt der kan jo være en tastefejl med i spillet. Nu ved jeg ikke hvor stor filen er, men den bør ikke være meget stor hvis det er en .txt fil.
Avatar billede ulrich Novice
10. oktober 2002 - 19:47 #4
Har du ikke et bibliotek der hedder "tactics" eller noget i din cm installation? Læg den deri - så ka du loade dem i CM.
Avatar billede ulrich Novice
10. oktober 2002 - 19:47 #5
Der kan du også redigere dem.