Avatar billede jacob172100 Praktikant
10. oktober 2002 - 18:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problem

Jeg har et problem når jeg prøver at starte min computer. Der kommer intet skærmbillede, og lige når den bliver startet, giver den bare nogle lange "duuuuuut" fra sig. Hvad skal jeg gøre.
Jeg har været inde at rode i den fordi jeg skulle have sat en brænder til.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. oktober 2002 - 18:16 #1
hmm du bliver nød til at tælle dut ne, så vi kan se hvad der er galt, det er en fejlkode den kommer med,!
Avatar billede here Nybegynder
10. oktober 2002 - 18:20 #2
Det lyder som en konflikt som din brænder laver mellem eksisterende enheder. Sider brænderen på samme ledning som din harddisk? Har du flyttet på andet imens du satte brænderen i?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
10. oktober 2002 - 18:22 #3
nej here -> så biper den ikke

du har sikkert kommet til at skubbe skærmkortet ud.!
Avatar billede jacob172100 Praktikant
10. oktober 2002 - 18:31 #4
here ---> Jeg har ikke brænder og cd-rom drev på samme ledning.
djeclemen---> Jeg så på skærmkortet før jeg skrev dette sp. Jeg tog det ud og satte det i igen.
Avatar billede here Nybegynder
10. oktober 2002 - 18:34 #5
Ja djeclemen har ret, tænkte mig om :-). Hvilket bundkort har du?
Avatar billede ole_madsen Ekspert
10. oktober 2002 - 18:34 #6
Hvis du ser her, er der en der har haft samme problem som dig (omend noget selvforskyldt :-)

Måske kan links´ene til BIOS fejlkoderne sige dig noget:

http://www.eksperten.dk/spm/262375
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. oktober 2002 - 12:58 #7
Takker mange gange. Så håber jeg ikke det blev dyrt...
Avatar billede jacob172100 Praktikant
15. oktober 2002 - 13:34 #8
Jeg måtte sætte et nyt skærmkort i, men til gengæld virkede det.