Avatar billede ung-zone Nybegynder
10. oktober 2002 - 17:59 Der er 13 kommentarer

kort flash film..hjælp..

Hey exp.

Skal bruge en lille flash film med to grimme figurer..bare de er sjove og grimme
det skal værer 460x60 pixels
Text color : #FF9900
Bg color : #FFFFFF
*i bestemmer hvad der skal så og hvor dan det ser ud.. bare i over holder pixels og farverne ;)
*Skal bruge den fredag.. da jeg skal ha mit nye design done der.
Avatar billede c0d3r Nybegynder
10. oktober 2002 - 18:10 #1
hmmmmmmmmmmmmmm uddyb ? :)
Avatar billede ung-zone Nybegynder
10. oktober 2002 - 18:19 #2
Skal bruge en flash film med 2figur i..
filmen i sig selv skal handel om de to der skændes..over en latterlig ting!
Den skal værer sjov og få folk til at trække på smile båndet..den må ikek værer for lang eller for kort..og skal ikek værer just pæn..men okay nice flot. rasten står i mit tidliger post! LÆS DEt..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. oktober 2002 - 20:03 #3
det tager langt tid hvis figurene skal have moves.. er det okay hvis jeg laver en hel figur til et objekt? Og så når figuren går.. er der ingenting der rykker sig på den den bliver bare flyttet...
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. oktober 2002 - 20:29 #4
her:
http://www.ultraz.dk/hb5v6/SWF-ung-zone.swf

bare tryk "Save as" "Gem som"

den er i de rigtige mål.. dog fuldstændig uden humor.. men altså...

det er vektor :P
Avatar billede ung-zone Nybegynder
10. oktober 2002 - 22:59 #5
Pak den i en zip file..kan ikke gemme den..
kan du ikek ændre texten..så at de snakker om ballade eller noget..i den stil.. ellers max nice!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. oktober 2002 - 11:48 #6
jeg laver en ny i flash MX.. håber du kan bruge den player..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:02 #7
btw. du kan godt gemme.. på det link jeg har skrevet højre klikker du bare og:
Gem destination, som

--> HB5v6
Avatar billede ung-zone Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:28 #8
no jeg kan ej!
Det skal kører på et website - så det er vigtigt at størelsen passer !

Ellers forsat god arbejde..
Skal BRUGE det i aften..så plz..hjælp!
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. oktober 2002 - 15:12 #9
jeg har været på skolen hele dagen.. Jeg havde lavet en rimelig fed flash, og sendt den til min mail og regnede med at uploade den nu.. men jeg kom til at sende en genvej.. så der er ik noget der "kan"...

jeg zipper den jeg jeg har lavet før..

--> HB5v6
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. oktober 2002 - 15:14 #10
Avatar billede ung-zone Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:31 #11
hvad dag kan du ha den done? den anden?!
Avatar billede ung-zone Nybegynder
11. oktober 2002 - 18:33 #12
den fil der fucker up!
Avatar billede ung-zone Nybegynder
21. oktober 2002 - 11:39 #13
Kommer du med noget eller skal jeg lukke?