Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
10. oktober 2002 - 15:52 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kabel

Jeg mangler et kabel til en skærm hvor der er et hunstik i den ene ende og et hanstik i den anden. grunden er: fordi jeg har købt en gammel 20" slærm, og det er det eneste kabel som kan virke. Hvis i ved hvor jeg kan få fat i et et, eller evenyuelt hvis i har et, så må i meget gerne skrive.

60 point!
Avatar billede sluppi Nybegynder
10. oktober 2002 - 17:29 #1
du skriver jo ikke om det er strøm eller signal.
hvis det er strøm prøv din lokale computerbiks.....
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
10. oktober 2002 - 17:58 #2
det er til signal...
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
10. oktober 2002 - 17:58 #3
sorry...
Avatar billede kraka Nybegynder
11. oktober 2002 - 10:33 #4
Det kan du købe i mange computerforretninger både online og onsite. Jeg finder lige et link. Du skal ikke have et forlængerkabel.
Avatar billede kraka Nybegynder
11. oktober 2002 - 10:40 #5
Her er det : http://www.midtdata.dk/index.html kig under monitorkabler. Hvis det er til at tilslutte skærmen skal der altså være han stik i begge ender. Pris for et 2m kabel er 100 kr.
Avatar billede kraka Nybegynder
11. oktober 2002 - 10:41 #6
Dem har jeg et par stykker af.  (men jeg bruger dem selv ;-D)
Avatar billede rubberpaw-theone Nybegynder
11. oktober 2002 - 21:08 #7
hvad hedder kablet som jeg skal ha?'
Avatar billede kraka Nybegynder
12. oktober 2002 - 01:27 #8
Som jeg skrev hedder det et monitorkabel varenummer MONK200. Har du ikke internet ?? Klik på linket, vælg kabler og stik, vælg monitorkabler og vælg HAN-HAN. Hvis du er sikker på du skal have et HAN-HUN skal du blot vælge forlængerkabel i stedet.