Avatar billede cbrob Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Luk ved afslutning

I Windows98 kunne man på genveje til .bat filer sætte en marking i: "Luk ved afslutning". Hvor er denne funktion blevet af i Windows2000 Pro. ?
Avatar billede hahaha Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:41 #1
2000 er jo blevet nyere, og det kan være at udviklerne mente, at denne mulighed ikke skulle være i den version!
Avatar billede here Nybegynder
10. oktober 2002 - 17:54 #2
har du prøvet med en "exit" kommando i slutningen af dit script?
Avatar billede hahaha Nybegynder
11. oktober 2002 - 11:28 #3
Hvorfor afviser du mit svar?
Avatar billede cbrob Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:48 #4
Nok er det et svar, men det gælder vel ikke om at svare hurtigst, men om at komme med et kvalificeret svar/løsning og ikke et gæt på, hvad udviklerne måske har ment.
Avatar billede -ulli- Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:49 #5
Det kan man også i windows 2000.

I min genvej til en batfil er der en "Luk ved afslutning" under fanebladet "Program".
Avatar billede cbrob Nybegynder
11. oktober 2002 - 12:59 #6
I Windows98 havde jeg også et program faneblad, men det har jeg ikke i 2000. I 2000 har jeg følgende faneblade at vælge imellem: Generelt, Genvej, Indstillinger, Skrifttype, Layout og Farver. Unden ingen af disse faneblad er findes muligheden for at "luk ved afslutning"
Avatar billede -ulli- Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:07 #7
Lyder godt nok mærkeligt. :(