Avatar billede rober Nybegynder
27. september 2000 - 01:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hjælp til ListView

Jeg er i gang med at lave en lille menu.
og vil gerne have den til at ligne Windows Skrivebord, og der til ønsker jeg hjælp.

Håber at høre fra jeg snart..
Avatar billede mikker Nybegynder
27. september 2000 - 08:34 #1
Hvad mener du med at ligne windows skrivebord?

Vil du have små ikoner på en form?
Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe, men ved ikke helt hvor du gerne vil hen...

- Mikker
Avatar billede joern Nybegynder
27. september 2000 - 09:50 #2
Jeg tror rober må mene stifinder

M.v.h.  Jørn
Avatar billede mikker Nybegynder
27. september 2000 - 13:24 #3
Det slog mig også, men så er vi vist ude i noget med en tree-list-view eller lign. ?

- Mikker
Avatar billede rober Nybegynder
28. september 2000 - 15:13 #4
Nej mikker, Du var som windows skrivebord. men små ikoner. Men jeg kan slet ikke finde ud af at bruge Listview. Da jeg gerne vil lave en menu. hvor man skal loge ind for at opratte og slette ikoner. som er en genvej til et spil eller et program.. i kan fange min på icqnr. 56665453
Avatar billede rober Nybegynder
08. oktober 2000 - 00:36 #5
Lukker, da jeg ikke få hjælp eller svar..
Avatar billede simon_jacobsen Nybegynder
10. november 2001 - 17:16 #6
hej rober
det er godt nok lang tid siden du sendte dit spm, men har du fundet svaret ???
for jeg er kommet ud for samme problem