Avatar billede dj_d Nybegynder
10. oktober 2002 - 12:31 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Madden NFL 2003

Hej!

Jeg har et problem i forbindelse med mit nyindkøbte spil Madden NFL 2003. Når jeg har installeret spillet (full installation) og forsøger at starte det når det kun lige akkurat frem til færdigloadning af hovedmenuen hvorefter spillet så crasher fuldstændig.

Spillet kommer frem til at skulle loade hovedmenuen og man kan følge den sorte 'loadbjælke', når den når til vejs ende kommer den med en bas-agtig lyd (en 1/100 sekund) og går ud i windows uden fejlmeddelelser eller noget som helst.

Hvad kan mit problem være?

Jeg har forsøgt mig med samme cd på min svogers com og der fungerer det fint. Jeg har forsøgt at sætte hw-accelerationen ned på mit grafikkort hvilket ikke hjalp.

Systemet jeg kører det på er følgende:

Pentium 4 "Northwood" 1,5 GHz
256 MB RD-RAM
nVidia Geforce2 MX400 32 MB
1x80 GB HD og 1x40 GB HD
1xPlextor 40x12x40 brænder
1xCD-Rom drev 40x speed

Håber nogle kan hjælpe.

Med Venlig Hilsen

Dan Bering
Avatar billede dj_d Nybegynder
08. december 2004 - 20:13 #1
svar
Avatar billede dj_d Nybegynder
08. december 2004 - 20:13 #2
svar