Avatar billede niels36 Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:53 Der er 6 kommentarer

så messanger ikke husker adgangskode

Ved ikke om jeg har stillet spørgsmålet, det rigtige sted, men prøver alligevel.
Jeg har på et tidspunkt, sat flueben i messanger, så den husker min adgangskode, så jeg går automatisk på, når jeg starter den, men kan ikke finde nu, hvor jeg sletter det flueben igen.
Er det måske et problem, forde jeg bruger Windows XP
Avatar billede niels36 Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:53 #1
Håber på et godt svar
Avatar billede loss Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:54 #2
Hvis du logger af msn (højreklik - sign out) så kan du logge på igen, og vælge en anden konto... hvor du kan styre fluebenet med auto login

// LOSS
Avatar billede bongobride Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:54 #3
Nej, højreklik på det lille ikon nede i proceslinjen, og vælg "Log på"
Avatar billede loss Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:55 #4
han skal først være logget af.. det var det jeg mente
Avatar billede exp-ralle Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:55 #5
Hvis det bare er din EGEN computer er det jo nok ikke et problem...
Men har selv samme problem og synes det er ret træls.
Avatar billede burningice Nybegynder
10. oktober 2002 - 11:52 #6
controlpanel>user accounts> <vælg en user> oppe i venstre hjørne er hjørne er der et punkt der hedder "manage password"... her kan du slette passwords du har valgt at xp skal gemme