Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
10. oktober 2002 - 09:35 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

JAMO, hvor finder jeg regnskaber o.l.

Med fare for at blive haglet ned på baggrund af forskellige fortolkninger af brugen af "fri debat", vælger jeg alligevel at oprette dette spørgsmål:

Jeg skal have fat i så nye nøgle-tal som muligt omkring JAMO A/S (altså, den danske højttaler-fabrikant).
Regnskaber, aktieforløb, vækst-kurver...

Direkte links, tak :o) Men forslag til, hvor jeg finder noget fornuftigt belønnes naturligvis også! Og jo flere henvendelser jeg får, jo bedre :o)
Avatar billede Wezio Juniormester
10. oktober 2002 - 09:40 #1
Må man spørge hvad du skal bruge det til...? :)
Avatar billede kjelkvist Nybegynder
10. oktober 2002 - 10:39 #2
Du kan kontakte Erhvervs og Selskabsstyrelsen på www.eogs.dk eller www.publi-com.dk. Dette koster dog penge, hvis du skal finde regnskaber frem og have det tilsendt. hvis du personligt møder op inden i København (ved Vesterport st.), kan du søge data frem gratis.
Kjelkvist
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
10. oktober 2002 - 15:34 #3
Jeg skal i gang med en eksamensopgave omkring eksport af Jamo's produkter til Polen...

...Er således interesseret i al den information, jeg kan finde! jeg valgte at skrive herinde for at få så mange inputs som overhovedet muligt, da jeg helst vil vælte mig i materiale, så jeg kan tillade mig at være selektiv :o)
Avatar billede kjelkvist Nybegynder
10. oktober 2002 - 15:42 #4
Hvad med at kontakte JAMO A/S??
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
10. oktober 2002 - 15:46 #5
Det var skam også en del af planen :o)

Men jeg har også brug for et andet syn på sagen end Jamo's egen, hvis du er med på hvad jeg mener...?
Avatar billede kreidlerhansen Nybegynder
27. oktober 2002 - 22:33 #6
Nå, men det var et lidt tyndt resultat! Men det går nok :o) Har fået en del fra Jamo - mere end ventet, så der er hermed uddelt points!
Avatar billede kjelkvist Nybegynder
28. oktober 2002 - 08:19 #7
glad for at kunne hjælpe
Kjelkvist