Avatar billede spiff_21 Nybegynder
09. oktober 2002 - 23:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Gemmer vis instilling i dialogbokse

På en eller anden måde har word fået gemt den instilling at indsæt billede dialogbokesen (Indsæt->Billede-Fra Fil...) viser billederne i miniaturer format. Dette medføre at hver gang jeg skal indsætte et billede, skal jeg ind og ændre denne instilling til Detaljer. Dette er lidt belastende i længden. Er der nogle der ved hvordan får den til at vise detaljer som standard.
Avatar billede jkrons Professor
09. oktober 2002 - 23:59 #1
Hvis jeg ændrer til detaljer, indsætter et billed, og lukker dokumentet uden at gemme, husker Word denne indstilling til næste gang.
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
10. oktober 2002 - 11:43 #2
Jeg har prøvet og indsætte et et billede efter at have skiftet fra miniature til detaljer, men det virker ikke, jeg har også prøvet at gemme dokumentet. men stadig uden held.
Har du prøvet at skifte til miniature, og så se om du kan få den tilbage igen ??
Avatar billede jkrons Professor
10. oktober 2002 - 12:50 #3
Jeps, og det har jeg ingen problemer med. I min opsætning husker den den indstilling, der blev brugt sidst.
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:46 #4
hmm hvilken sp køre du ??
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:15 #5
Kan du ikke finde den regkey der fortæller hvordan den vises. (Gem regbase før, lav ændring, gem regbase igen, og sammenlign de to filer. Så kommer der nogle flere point på
Avatar billede spiff_21 Nybegynder
22. oktober 2002 - 13:28 #6
spørgsmålet lukkes