Avatar billede b.a.s. Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:06 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Solidt webhotel

I min søgen efter webhoteller har jeg fundent mange, men kvaliteten af dem er meget tvivlende.

Prisen er ikke det vigtigste, men selvfølgelig til rimelighedens grænse.

Det jeg søger er ERFARINGER med bestemte webhoteler, ris, ros osv.

ASP, MS Access, mindst en POP3 addresse, FTP adgang og fri trafik er et krav, desuden skal det være KOMPLET stabilt da det er til firmabrug.
Avatar billede bongobride Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:08 #1
www.freepaq.dk - Meget godt syns jeg
Avatar billede b.a.s. Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:10 #2
Ok, men det overholder jo ikke "ASP".
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. oktober 2002 - 21:10 #3
www.scannet.dk - godt nok erfaring på anden hånd. Gode og dyre :)
Avatar billede mat Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:11 #4
jeg har haft http://www.azero.dk/ i næsten et år nu, der var lidt problemer i starten med mit site, men de var søde og rare og fiksede det hurtigt, siden har det kørt fint. Jeg kender flere der også bruger azero og har aldrig hørt noget negativt. Selvfølgelig kan det gå ned, men det kan alle steder jo (mit site har ikke (hvad jeg ved af) været nede siden oprettelsen gik iorden)

..så dem kan du jo kigge lidt på
Avatar billede henrik27 Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:12 #5
http://www.b-one.dk de er billige !!!
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:15 #6
Af egen og kunders erfaring er www.Abusiness.dk meget anbefalelsesværdige.
Stabile og rimelige priser.
Avatar billede neteffect Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:20 #7
wannafind.dk
Gode og billigere end scannet
Langt de fleste af mine danske kunder kører nu dér.
- Christian
Avatar billede proboss Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:32 #8
Jeg ville bruge www.secnet.dk de yder en kanon service og kvaliteten er i top
Avatar billede jakki Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:51 #9
Ja jeg kan også kun anbefale secnet.dk er altid blevet godt behandlet af dem ellers er der

scannet.dk
Netcentralen.dk
webpartner.dk
de 4 er nok blandt de bedste efter min mening ved ikke hvilken der er billigst men du kan da kikke på deres sider
Avatar billede b.a.s. Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:54 #10
Jeg siger mange tak for de mange gode råd :-)