Avatar billede remanx Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:01 Der er 5 kommentarer

Maria Montell

Hey! People Out There!!

Jeg står og mangler et billede af Maria Montell, hvis du har et billede som du kan unvære vil jeg MEGA gerne have det. kvalitieten skal helst være rimelig god.. om hun er nøgen eller ej er lige meget bar et billede af hende er godt nok....

mvh Julian [remanx]

på forhånd tak!!
Avatar billede bundgaard Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:03 #1
hvis hun er nøgen så skal jeg gerne smide 10 point oveni :D
Avatar billede ffn Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:34 #2
nu er jeg jo ikke glad for at dele ud af mine private fotos LOL
Avatar billede rygter Nybegynder
12. oktober 2002 - 00:46 #3
Maria Montell

~~~
o o
  \
\_/
_|_
/O O\
|_|
/ \

Det er det bedste billede jeg har. Det ses nok bedst i courier.
Jeg skal lige gøre påmærksom på at det er et billede fra før hun blev langhåret :P

Hvis ikke det kan give point ved jeg ikke hvad der kan :)
Avatar billede bigbucks Nybegynder
12. oktober 2002 - 13:39 #4