Avatar billede pnr Nybegynder
09. oktober 2002 - 18:50 Der er 6 kommentarer og
4 løsninger

Mit grafikkort kan ikke afvikle 3d spil

Jeg kan ikke afvikle 3D spil, Jeg har et Nvidia Tnt2 grafikkort i min maskine, og hver gang jeg starter et 3D spil bliver skærmen grå også sker der ikke mere. Jeg har installeret driver til kortet.
Avatar billede dr0zie Nybegynder
09. oktober 2002 - 18:56 #1
mener ikke Nvidia Tnt2  under stødter 3dfx det er nok derfor
Avatar billede pnr Nybegynder
09. oktober 2002 - 19:06 #2
vil det sige at jeg ikke kan afvikle 3D spil med det grafikkort?
Avatar billede thundergizmo Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:30 #3
Man kan godt spille 3d spil med en nvidia tnt2, maskinen jeg sidder ved i øjeblikket har kører med dette kort og har ingen probs med at spille 3d spil... :)

hvad er det for en driver...!?
hvis du ikke har den så prøv med en Detonetor driver fra Nvidia !?
Avatar billede freeman Nybegynder
09. oktober 2002 - 22:48 #4
Jeg har nok de samme problemer med det kort.. Låser din computer også total ?
Avatar billede pnr Nybegynder
10. oktober 2002 - 05:30 #5
Ja den låser
Avatar billede sandman2 Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:13 #6
Jeg har haft det problem før og afhjalp det med at installere Detonator softwaren fra Nvidia.
Du kan hente version 40.52 her til win2K/XP: http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp?kategori=Nvidia Drivere&id=538

og Win9x : http://download.nvidia.com/Windows/40.72/40.72_win9x.exe

Vær opmærksom på at version 40.72 er en Beta udgave og 'kan' give problemer, men ikke flere problemer end at du kan installere en anden oveni.

mvh.
Sandman2
Avatar billede sandman2 Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:15 #7
Undskyld det 1. link skulle have været:
http://www.hardwareonline.dk/downloads.asp?kategori=Nvidia Drivere&id=538

mvh.
Sandman2
Avatar billede sandman2 Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:20 #8
Nå, men kopierer linien ind i din browser istedet. Den vil åbenbart ikke acceptere et mellemrum i linket.

/Sandman2
Avatar billede pnr Nybegynder
11. oktober 2002 - 05:40 #9
Nu har jeg prøvet at installere Detonator driver men det virker stadig ikke
Avatar billede pnr Nybegynder
26. oktober 2002 - 17:37 #10
Jeg tror jeg har fundet problemet, bundkortet er for gammelt til at kunne bruge et grafikkort med AGP Pro. Jeg takker for jeres hjælp