Avatar billede esf_spike Nybegynder
09. oktober 2002 - 16:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Keyboard prob.

Hejsa,
Jeg har et logitech internet navigator USB keyboard.
Jeg har det problem, at når jeg har haft trykket alt-gr nede virker det somom den er trykket ned permanent, selvom den rent fysisk ikke er det.
Den eneste måde at løse problemet på er at trykke et par gange på control-tasten, så holder den op.
Det er *ret* irriterende da når jeg f.eks skriver ] eller en \ så skal jeg ned og trykke 2 gange på control, før jeg kan skrive igen. Jeg har installeret de seneste drivers fra logitech, men det har ikke gjort nogen forskel. Jeg kører Windows XP, men har også linux installeret.
På linux gør den det _IKKE_, underligt nok..

Nogen der har en løsning på det?

-Jesper
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
09. oktober 2002 - 16:30 #1
jeg har llogitech og¨så og det kører nu fint
men dit problem kan være 3 ting
1. Handikap funktionen i dit styre system er slået til slå det fra
2. dit tastatur er der fejl på og skal byttes
3. driveren der følger med virker nok ikke jeg har ikke havde samme problem med dit trådløs med "play" knappen der også låser eller fryser så fjernede jeg driveren og bruger nu den der ligger i win 2000 standard driver
Avatar billede esf_spike Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:09 #2
Jeg har lige slået alle handicap funktioner fra, hjælper ikke, den gør det stadig. Lige efter at jeg skriver c:\ er det slået på (ja, skete også da jeg skrev det lige nu). Det er p*sse irriterende som sagt.. Prøver lige windows default driver om lidt, men bare kast flere forslag efter mig - tak..

-Jesper
Avatar billede esf_spike Nybegynder
09. oktober 2002 - 17:12 #3
Ja, det var så standard driveren fra microsoft - ingen forskel, stadig fejl.
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
09. oktober 2002 - 18:00 #4
ok så er jeg nok bange for det er en defekt i tastaturet desvære det er mit sidste bud
Avatar billede esf_spike Nybegynder
20. januar 2003 - 08:37 #5
intet svar, jeg svarer selv.