Avatar billede ssf Nybegynder
09. oktober 2002 - 13:55 Der er 3 kommentarer

Problemer med udskrift over terminaserver

Vi er to virksomheder som køre på navision 2,01B (win. 2000 på server & XP på klienterne) over en terminal server, men vi har et problem når vi skal udskrive fx. fragtbrev så kan vi ikke komme ind i sideopsætningen, navision lukker ned når vi prøver, grunden til at vi skal der ind er at der skal vi sætte den rigtige printer formel ind så den fx. ikke skriver ud på A4-format.
Avatar billede konsulenten Nybegynder
09. oktober 2002 - 14:17 #1
Er der installeret windows-printer på terminal serveren ?

Jeg har set fejlen, når der ikke er installeret printer.

Schmit_rene@hotmail.com
Avatar billede belial Nybegynder
07. marts 2003 - 15:49 #2
Udskrives der til en lokal printer eller en netværks printer?
Avatar billede lasernet Nybegynder
08. april 2003 - 15:04 #3
Vi har lavet en del løsninger Navision/terminal server. LaserNet er et output management værktøj som håndtere udskrifter/rapporter = dokumenter til kunder, leverandører etc. og hermed også fragtbreve. Hvis du er interesseret i at vide mere, så se evt. på www.efstech.dk