Avatar billede ratzai Nybegynder
26. september 2000 - 15:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Privatmappefil

Jeg har et problem med mine emails jeg har lige fået ny harddisk og jeg har så  gemt mine emails som pst. filer på den nye harddisk men nu kan jeg ikke åbne dem i Outlok. Jeg gemte filerne med Outlok 2000 og prøver at åbne dem med Outlok 2000
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
26. september 2000 - 17:59 #1
Hvis du har gjort det rigtigt og eksporteret filen som .pst og senere igen importeret under filer til private mapper... tjaaa så ser jeg ingen problemer.... Har lige tjekket det ud...

Nikolaj
Avatar billede klth Nybegynder
29. september 2000 - 21:38 #2
Jeg gjorde følgende da jeg formaterede min bærbare: outlook.pst (mener jeg filen hedder), som ligger et sted i Local Settings og noget med Microsoft/Outlook osv., mener det er i windows mappen. Denne fil lagde jeg så over på min stationære computer, og efter jeg havde formateret, kopiede jeg bare filen ind i den nye outlook.pst som Outlook 2000 havde generet. Så har man sine gamle data igen, dog er programindstillingerne ikke gemt - hvertfald ikke hos mig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
17. januar 2001 - 05:03 #3
Afvis eller acceptér de svar du har fået og lad os så få lukket dette her spørgsmål...

:-)

/Nikolaj
Avatar billede ratzai Nybegynder
04. februar 2001 - 18:02 #4
Okay