Avatar billede idle Nybegynder
09. oktober 2002 - 10:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

DirectPlay tutorial

Er der nogen der har set en tutorial på anvendelse af DirectPlay i Delphi? Det skal IKKE være vha. DelphiX komponenterne..

/andreas
Avatar billede Slettet bruger
09. oktober 2002 - 13:31 #1
Er DirectPlay ikke et DirectX komponent ?
Avatar billede idle Nybegynder
09. oktober 2002 - 13:51 #2
Jo - jeg refererer til "DelphiX" komponenterne, som er en flok wrapper-komponenter til DirectX-funktionerne
Avatar billede freeall Nybegynder
09. oktober 2002 - 20:31 #3
Jeg kender ikke nogle tutorials, men prøv google. Lyder lidt plat, men prøv;)
Avatar billede idle Nybegynder
10. oktober 2002 - 14:24 #4
Google var også min første tanke, men der var ikke noget vildt fantastisk imellem.

Jeg har fundet især en god c++ tutorial, og sammenholdt med DirectX SDK-en kan det være at jeg er heldig...

/andreas