Avatar billede pacroonold Nybegynder
26. september 2000 - 15:36 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

PostkortService

Hej Eksperter!
Er der nogle der ved hvor man kan downloade et gratis postkortscript i CGI, som skal virke på en NT server?

Mvh
mig
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2000 - 15:38 #1
Avatar billede 8800 Nybegynder
26. september 2000 - 16:32 #2
kan du bruge en i asp?
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2000 - 16:39 #3
hvorfor fan_ _ _ tror du ? bliver oprettet i Perl... ellers har jeg da også postkortscript (hvem har du egentlig hugget dit fra - jeg kan ikke tro du har lavet det selv eller ærligt spurgt om det på eksperten...
Avatar billede 8800 Nybegynder
26. september 2000 - 16:41 #4
Hmm... siden ingen har et i Perl, kan jeg da ligeså godt spørge... og forresten... hvad er det fede ved gratis-scripts, hvis alle ikke har glæde af dem?
Avatar billede keysersoze Guru
26. september 2000 - 16:49 #5
SAY WHAT!????
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 22:22 #6
>>keysersoze

8800s spørgsmål er da ganske legitimt, når pacroon har en NTserver er det da meget sansynligt at han også kan bruge ASP

og da man kun må oprette et spørgsmål et sted kunne det jo være at kategorien PERL var tilfældigt valgt, idet det kan laves både i ASP og PERL

og undskyld at jeg blander mig, men du svarer jo også på 8800s spørgsmål som slet ikke er rettet mod dig. endda i et ikke særlig pænt tonefald
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 22:25 #7
http://archive.cgiscript.net/cgi-bin/search.cgi?ccat=35

Der finder du 17 forskellige programmer der kan præcis det du ønsker
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 22:29 #8
Og så er der iøvrigt også nogen der hvor keysersoze siger, her er det direkte link som han jo kunnet have brugt tid på at finde, hvis ikke han havde haft så travlt med at kommentere 8800s indlæg.

http://cgi.resourceindex.com/Programs_and_Scripts/Perl/Postcards/
Avatar billede keysersoze Guru
27. september 2000 - 22:45 #9
breum >> en lille smule må man da selv kunne gøre... ;o)

P.S. dette var ikke en kritik, men bare min mening... ;o)
Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 22:51 #10
Ja undskyld hvis jeg var for hård http://www.eksperten.dk/spm/26957

Men jeg brød mig ikke om dit sprog, og jeg vidste jo ikke at der var en forhistorie......

enig! noget kan man selv gøre, men jeg synes ikke at jeg kunne se nogen grund i dette spørgsmål, at i tidligere har haft udeståender kunne jeg jo ikke vide før jeg læste hvad el gnu og denboj har skrevet i ovennævnte spørgsmål. ;^)

Avatar billede breum Nybegynder
27. september 2000 - 22:54 #11
>>pacroon bemærk iøvrigt at du skal copy-paste fra mit første link, hvis du bruger det, for ekspertens linkmaskine har udeladt kategorien

måske det lykkes hvis jeg ikke skriver http:????

archive.cgiscript.net/cgi-bin/search.cgi?ccat=35
Avatar billede linder Nybegynder
29. september 2000 - 11:28 #12
Jeg har lavet noget, du måske kan bruge... det eneste det kræver, er blat, som er freeware.

Morten
Avatar billede breum Nybegynder
04. oktober 2000 - 16:44 #13
øeh er der nogen hjemme´?
Avatar billede linder Nybegynder
06. oktober 2000 - 11:19 #14
breum... det tror jeg ikke.
Avatar billede pacroonold Nybegynder
15. oktober 2000 - 16:06 #15
sorry
Avatar billede breum Nybegynder
15. oktober 2000 - 21:04 #16
Takker ;-)
Avatar billede pacroonold Nybegynder
16. oktober 2000 - 05:53 #17
Selv takker