Avatar billede the_pagman Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:11 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Søger Elev plads!

Hej jeg hedder Philip A. Geslau, og jeg er i gang med at uddande mig som Datafagteknikker Også kaldet Datamekanikker.
Men nu er tiden kommet til at jeg skal finde en elev-plads kender eller har i en virksomhed som har nogle  åbne Elev pladser til en Datafagteknikker, så bedes i kontakte mig via min e-mail: Philip_Geslau@hotmail.com

På fårhånd Tak..
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
08. oktober 2002 - 23:27 #1
Velkommen til den glade verden af egocentreret arbejdsgivere, Been ther done that og med samme uddanelse

De firmaer der i danmark har kapicitet til at tage lærliger inden for dette fag, er desværre så penge liderlige at det gør ondt

De vil ikke tage nye lærlinger ind da de vil være en klods om benet den første tid, men de vil gerne have dem når de næsten er udlært for så er de billige da de køre på lærlingeløn

Da jeg selv tilbage i 1998 startede på uddanelsen blev der på landsplan frigivet mellem 10 og 30 lærepladser om året som datamekaniker men der var desværre over 400 ansøgere til dem så.... "Udsagn fra studie vejl. på Metalindustriens fag skole i ballerup"

Jeg tror du må se det i øjnene at dit uddanelses forløb bliver på SKP" Men tab for gud skyld ikke modet for så kommer du slet ingen vejne

Men Danvoss er mit bedste bud, Det er dem der tager hovede partne af de datameknaikere lærlinger der bliver frigivet til dette

Håber ikke jeg har smadret dine ilusioner om den perfekte uddanelse.
MC - Keep up the good work. Alt kommer til den der venter aktivt
Avatar billede the_pagman Nybegynder
08. oktober 2002 - 23:33 #2
Metalindustriens fag skole i ballerup det er der jeg går..
Tak for for de opmundrene ord til sidst.. Vi Snakkes