Avatar billede søren-jon Nybegynder
26. september 2000 - 14:48 Der er 3 kommentarer

Cinepak Codec af Radius....... og så????

Ok den her er snørklet!
Jeg vil lave en backup af min BigBlue DVD!!!!
Jeg bruger Flask 0.58 (har prøvet nyere v.)
Når jeg kommer dertil hvor man skal vælge Video Codec, får jeg kun mulighed for at vælge Cinepak og det på trods af at jeg har mange andre liggende, som f.eks. DivX, Intel indio mm. Det er S.... iriterende da jeg ikke kan få gang i skidtet! mit sp går på om der er et eller andet sted hvor man kan BESTEMME rækkefølgen af hvilke Codec W2K skal bruge? Jeg har prøvet at fjerne cinepak, det gik fint indtil jeg genstartede, så gendannede W2k den. ved den lejlighed fik jeg lov at bruge Indio, den kunne også fjernes (indtil boot) derefter fik jeg en MS ting, som ikke kunne fjernes!
med andre ord Hjæææææææælp jeg kan kan ikke få lov at bruge mit DivX codec!!!!!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. februar 2001 - 20:49 #1
Luk nu dette spm.!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
12. februar 2001 - 20:49 #2
Det er snart et halvt år gammelt!
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. marts 2001 - 11:32 #3
Brug en anden player