08. oktober 2002 - 17:15 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Kopiere formatet .cda

Jeg har en cd med nogle lydspor jeg skal kopiere, men lydsporet er kopibeskytttet i et format CDA der betyder at filen er som en genvej der kun fylder 1 kb. Er der nogen der ved hvordan jeg kan konvertere til normale lydfiler.
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2002 - 17:17 #1
kopiere til CD eller til harddisk?

Hvis til harddisk skal du konvertere til mp3.
Avatar billede advize Nybegynder
09. oktober 2002 - 11:18 #2
CDA formatet kan ikke bruges til noget som helst - det er bare dit OS der ser det som denne type filer.
Hent i stedet dette program http://tucows.opasia.dk/mmedia/preview/218449.html Det kan konvertere til alverdens formater. Det er shareware, så hvis det er noget du har tænkt dig at beholde... så må du jo betale for det. Men det er et kanon fedt program til at rippe CD'er med.
09. oktober 2002 - 22:00 #3
Jeg løste problemet - jeg fandt ud af at min roxio CD creator kan lave det direkte - tak alligevel