Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 13:40 Der er 28 kommentarer og
1 løsning

190 Point for hurtig hjælp !!!

til folk som kender www.domainzero.com

Hvorfor viser den ikke min side som jeg skriver den skal vise ?
går der fx. 48 timer eller hvad kan i ikke komme med nogen forslag til hvad der er galt ?

På Forhånd Tak

Tewaz
Avatar billede parazite Nybegynder
26. september 2000 - 13:41 #1
Hmmm... gad vide om det ikke er texaz/bamze er er tilbage?! Bare en tanke...
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 13:42 #2
hvad har du sadt som indstillinger
Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 13:44 #3
jeg hat sat den til URL FRAME
der hvor der står MX pref til 10
også i adr. har jeg skrevet hele adr. med http:// og det hele hvad er der galt ?
Avatar billede prodic Mester
26. september 2000 - 13:44 #4
para : det er det, men de 2 andre er slettet af Admin, og nu hedder han tewaz. Må han klare sig bedre med det nye navn end det gamle.

FAQ - igen(!) :
** How long after I have set the name servers to point to where I am hosting my web site before my new domain will point there?
Name servers changes are effected within a few minutes, however your ISP may have cached old information. This could take typically 24 hours or longer to refresh.
Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 13:47 #5
Okey Tak Prodic de 190 point er dine.
Avatar billede prodic Mester
26. september 2000 - 13:48 #6
http://www.domainzero.com/help.htm - in case you need them again.
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 13:48 #7
prodic

det er ikke name servers han ? om
hos www.domainzero.com kan du vælge om du vil bruge deres eller din ejen han bruger domainzero´s name server

fra tewaz

hvornår sadte du indstillingerne
Avatar billede parazite Nybegynder
26. september 2000 - 13:48 #8
prodic : Hæ, han skal DÆLME anstrenge sig for at slå sin rekord i dårlig opførsel! :o)

- Parazite
Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 13:51 #9
jeg satte dem her for 2 timer siden
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 13:54 #10
nej har fået hukommelse tab der er ingen point mere
Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 13:56 #11
ej blood plz hjælp mig så lover jeg at du for lidt xtra point næste gang du svare på et spøgsmål jeg laver: HVIS DET ALSÅ ER LOVLIGT
Avatar billede prodic Mester
26. september 2000 - 13:56 #12
blood :
Hans ? :Hvorfor viser den ikke min side som jeg skriver den skal vise ?
går der fx. 48 timer eller hvad kan i ikke komme med nogen forslag til hvad der er galt ?

Jeg har så givet ham et svar hvori der står at der kan gå lang tid pga DNS\'erne i verden . Jeg aner ikke en skid om Domainzero, men så bare på deres FAQ. Så hvad man kan vælge aner jeg ikke...beklager.

para : indtil videre klarer han det meget fint. Så længe han bliver ved med det, så er det fint nok.

Avatar billede prodic Mester
26. september 2000 - 13:58 #13
tewaz : du kan altid oprette et extra spørgsmål hvor du skriver at det er ekstra point til en person pga det her spørgsmål. Det er lovligt - ikke som det andet du har lavet.
Avatar billede parazite Nybegynder
26. september 2000 - 13:58 #14
prodic : =]
Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 13:59 #15
ok men nu har jeg jo ikke flere point så skal jeg først lige svare på spørgsmål eller være her nogen flere dage så for du nogen blood hvis du alså vil hjælpe mig nu
Avatar billede prodic Mester
26. september 2000 - 14:01 #16
blood : giv ham et svar der hjælper ham bedre end det jeg har givet, så skal jeg nok smide de 190 point over på din konto v.h.a et nyt spørgsmål.
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 14:03 #17
prodic

hos Domainzero kan man vælge om man vil bruge deres dns eller din egen

hvis man ændre dsn på ens domain kan der gå op til 48 timer (normalt ca. 24 timer)

men som standart bruger man deres dns
der kan man kan vælge hvor siden skal pege hen
eks. http://www.whitehat.dk/danskchat/
når man ændre den kan der gå op til  3 timer

Simon Holm
Blood
http://www.dansk-chat.com
Avatar billede klas Juniormester
26. september 2000 - 14:05 #18
Jeg bruger selv domain zero - og det enste du skal gøre er at vente . . nogle udbydere opdatere hurtigere end andre . .jeg selv bruger stofanet . .og de er hurtige til at opdatere .  mens jeg ved at andre der fx. bruger Cybercity skal vente længere på at se dit domæne .. hvad er url ?  så skal jeg se om jeg kan se det . .
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 14:05 #19
tewaz

gi mig lige din email
Avatar billede prodic Mester
26. september 2000 - 14:06 #20
blood : det er da meget tæt på det jeg har skrevet er det ikke?
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 14:07 #21
klas

du bruger ikke domainzero
du bruger namezero!!!!

Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 14:08 #22
så må jeg vil bare vente :)

Vente Vente Vente.
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 14:08 #23
prodic

problemet er bare at han ikke har ændret hans dns
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 14:09 #24
tewaz

gi mig lige din email
Avatar billede klas Juniormester
26. september 2000 - 14:09 #25
tjoe . . www.domainzero.com er ihvertfald den addresse jeg bestilte det igennem . . .
Avatar billede prodic Mester
26. september 2000 - 14:11 #26
blood : og det sker ikke automatisk? mærkelig verden vi lever i nu om dage. For ellers er det jo det jeg har svaret, at der går et stykke tid.
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 14:13 #27
klas

namezero har en KEMPE raklame i bunde af skærmen (som du har fjernet)
der har domainzero ikke

gå ind på denne adr. og skriv (stofanet.com)

http://www.sol.dk/dk/io/forside/domainSearch.jhtml?q=
Avatar billede tewaz Nybegynder
26. september 2000 - 14:15 #28
min email er bjornebamsen@hotmail.com
Avatar billede klas Juniormester
26. september 2000 - 14:17 #29
? Jeg har ikke fjernet nogen reklame . . .

Jeg ved ikke lige hvad du snakker om men jeg mener bare det sted hvor jeg har fået domænet samt det sted hvor jeg laver opsætningen om . Jeg snakker ikke om hvilken DNS jeg bruger eller andet . . Det er vel heller ike det som er tewaz\'s problem .. hvis han bare har lavet om i hans opsætning på access.domainzero.com lige som mig . .