Avatar billede halebob Nybegynder
26. september 2000 - 13:32 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

er der?

svært at forstå, når man skal hale en torsk i land?
Avatar billede nigga Nybegynder
26. september 2000 - 13:33 #1
tja
Avatar billede hornshoj Nybegynder
26. september 2000 - 13:34 #2
Hvad sker der lige her?
Avatar billede ricky Nybegynder
26. september 2000 - 13:35 #3
næh... det er værre når man skal give torsken tæsk!
26. september 2000 - 13:36 #4
ADMIN!!!! Der er ugler i mosen her!
Avatar billede zyber Nybegynder
26. september 2000 - 13:36 #5
Der er bare en der prøver at snyde sig til nogle point.
Avatar billede zyber Nybegynder
26. september 2000 - 13:37 #6
Hvornår kommer der en funktion hvor man kan melde denne form for stor snyderi ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
26. september 2000 - 13:38 #7
Formentlig - begge navne er oprettet i dag.
Avatar billede hornshoj Nybegynder
26. september 2000 - 13:40 #8
Han \"sparer sammen\" til at kunne få et rigtigt svar... hmm
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2000 - 13:46 #9
halebob/nigga er slettet. Hvorfor bliver nogle ved med at snyde ? Tak til de øvrige deltagere for deres opmærksomhed.
zyber>> Det kan du da allerede, ved at skrive et spm. i \"Om eksperten\".
Avatar billede zyber Nybegynder
26. september 2000 - 13:48 #10
admin>> fint
Avatar billede hornshoj Nybegynder
26. september 2000 - 13:49 #11
andreas_admin>>bare send 300 point rund til os :O)
Avatar billede scz Nybegynder
26. september 2000 - 13:50 #12
Hvorfor fanden er der altid nogle folk der ikke gider at følge de simple regler der er her!

%¤!#%¤\"

-
People get depressed, they jump.
It\'s a tragedy, but it ain\'t my fault.
26. september 2000 - 13:52 #13
ADMIN>> Jep - Klappe klappe hash kage ;-)
Avatar billede klas Juniormester
26. september 2000 - 14:06 #14
kan vi ikke få lavet en synde register med folk der har snydt .. evt med en ip og en addresse  ;o)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2000 - 14:10 #15
klas>> Det hverken kan, vil, eller må vi. Eksperten er gensidig tillid og ansvar os alle imellem. Det har virket indtil nu, og vil fortsat gøre det, med alle de loyale og reelle brugeres opbakning !
Avatar billede klas Juniormester
26. september 2000 - 14:12 #16
øøøh det troede jeg ellers . . ;o)  = joke
Avatar billede scz Nybegynder
26. september 2000 - 14:25 #17
Hvad med at lave en knap som man kunne trykke på hvis man ville melde et indslag for snyd, måske med en lille note, så man kunne skirve lidt om det og hvem det er.

bare lige et lille forslag. :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
26. september 2000 - 14:38 #18
scz>> Som nævnt har vi meget travlt med at lave andre nye ting lige nu, så det må indtil videre fungere ved at I opretter et spm. med henvisning til \"problemet\". Vi håber at den relativt hurtige reaktion herfra, med tiden vil minimere snyd, da det ikke betaler sig.
Avatar billede scz Nybegynder
26. september 2000 - 14:52 #19
Et mere forslag.
Hvad med at jeres db auto logger ens IP add, og så på den måde at checker om 2 personer kommer fra den samme IP add. hvis de gør så få den til at sende en mail til en af Admin\'erne. eller skrive i indlæget at bruge A og B har sammen IP add. fx ved at skrive det under :

Kommentar fra scz
IP : Unik

eller

Kommentar fra halebob
IP : matcher nigga

men okay der ville opstå nogle problemer hvis folk kommer fra den sammen virkesomhed/skole osv.
men mon ikke at man også kan finde udaf det.

:)
Avatar billede scz Nybegynder
26. september 2000 - 14:53 #20
andreas_admin > okay, så bare smide det ind i jeres TO DO list :)))

Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
26. september 2000 - 16:56 #21
det lyder som en god ide men tænk på dem som er flere om en computer og internet adgang. De bliver jo også hængt ud
Avatar billede scz Nybegynder
26. september 2000 - 20:48 #22
mikkel.jor > yep, det er der vi har et lille problem sammen med, som jeg sage før, skoler/virksomhedder, men mon ikke at man kan finde du af en måde at lave det på.

men der er et problem mere, det er at de fleste dansker har dyn. IP add. så dem der vil snyde kunne jo bare logge af og så på igen. Men på den anden side tro jeg ikke at der er ret mange der ville gøre det da, det tager lidt tid at logge af og så på igen.

man kunne jo også bruge \"småkager\" :) , men dem kan end usere jo bare deny.

Man kan lave så mange smarte ting, der er bare næste altid en større eller mindre ulempe ved dem :(
Avatar billede mikkel.jor Nybegynder
26. september 2000 - 20:50 #23
scz ->> du har fuldt ret i det du siger :o)
Avatar billede scz Nybegynder
26. september 2000 - 20:57 #24
Yeah nu har jeg det.

Man lave en klient som end usere download, i den skrive man sit user name og passwd til eksperten.dk (man kan ikke ændre sine oplysninger bagefter), og så når man vil indsende et indlæg, gør man det fra sin klient. på den måde vil man kun kunne bruge en user pr. computer/profile.

Mon ikke det var noget for de hardcore programører som vi har her :))))

Og så er der no more fscking cheat :)