Avatar billede botha1 Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:25 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

søges Link database som ALLE kan opdatere

hejsa - jeg søger en asp link database helst på Dansk, hvor den besøgende selv kan indtaste nye links.
men der må gerne være en administrationsdel hvor jeg kan sortere uønskede links fra.
er der en der har sådan en som de kan undvære ?
hvis du har et link, skal der være en god beskrivelse med på hvordan det fungerer.
Avatar billede websurfer Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:38 #1
Avatar billede papercut Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:44 #2
kan du bruge den jeg har (kik under links)
www.papercut.dk
så skal du da gerne få den :-)
den er lavet så alt er så dansk som det kan blive, og der er en admin del, hvor man kan slette fra.
Avatar billede botha1 Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:54 #3
-> papercut
den ser spændende ud, er det let at sætte op ? og kan du evt. hjælpe mig med det ? please ?
Avatar billede websurfer Nybegynder
08. oktober 2002 - 14:05 #4
Denne her har jeg selv testet, og den har alle de funktioner du ønsker:
http://activedeveloper.dk/download/default.asp?mode=showdownload&id=266
Avatar billede papercut Nybegynder
08. oktober 2002 - 14:29 #5
ja bare giv mig din mailadresse, så sender jeg det til dig, og så skal jeg nok hjælpe dig, men det er såmænd helt ligetil.
Avatar billede botha1 Nybegynder
08. oktober 2002 - 15:28 #6
her er min mail adresse:
botha1@flotfyr.dk
Avatar billede botha1 Nybegynder
08. oktober 2002 - 22:32 #7
->papercut
sender du noget ?
Avatar billede botha1 Nybegynder
09. oktober 2002 - 10:40 #8
okay tak papercut
jeg har ikke helt fået det til at køre endnu, men det ser lovende ud.
Men det kan godt være jeg lige kontakter dig hvis det driller for meget. ok?
tak for hjælpen