Avatar billede hestekongen Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:07 Der er 1 kommentar og
3 løsninger

metatags problemer

hejsa, jeg har for lang tid siden bygget et site( www.lejelvis.dk ), jeg kan bare ikke få meta søgemaskiner til at finde siden.. burde eksampelvis google ikke finde siden automatisk..? er der en der gider og tjekke meta koderne igennem og se om at er som det skal være..?

er der nogen der har fifs til hurtigt at komme på en masse søgemaskiner..? (afvente svar fra Jubii)
Avatar billede neteffect Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:10 #1
www.metamaten.dk

Se også artiklen "Vejen til toppen på søgemaskinerne",
http://www.neteffect.dk/nl.asp?show=articles&article=303
Avatar billede agercon Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:36 #2
Så vidt jeg ved, så benytter Google sig ikke af meta-tags men vurdere i stedet ud fra, hvor mange og hvilke sider, som henviser til ens hjemmeside. Om ordene står først på siden og i overskrifter <h#>-tags.

Derfor forefindes mine nøgleord også som en liste, der vises nederst på mine sider: http://std.chbs.dk/

De herligste hilsner, Claus Sørensen
Avatar billede 1409 Praktikant
08. oktober 2002 - 00:09 #3
Der er ingen af firmaerne bag div. søgemaskiner, der kunne drømme om, at røbe præcis hvordan de finder de enkelte sider, alså udfra hvilke kriterier, de søger. De gør de ikke af rent kommercielle grunde.
En ting er nemlig at blive registreret på dem - og på langt de fleste kan man selv tilmelde ens site - noget andet, og langt mere interessant for ejeren af siten, er at komme højt på listerne. Hvis siten først kommer som resultat nummer 78 eller 12465, er det fløjtende ligegyldigt.
Avatar billede neteffect Nybegynder
08. oktober 2002 - 07:56 #4
Der er en artikel mere om emnet:
"Mere nyt her fra toppen af Google", http://www.neteffect.dk/nl.asp?show=articles&article=320