Avatar billede robach Nybegynder
07. oktober 2002 - 21:57 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

download fra DC

hvordan resumer/fuldfører man bedst en download igennem direct connect, hvis den er blevt afbrudt?
Avatar billede dr0zie Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:01 #1
sorry men jeg ved godt hvad dc er men dette spm er desværer ulovligt på eksperten du blvier nød til at lukke dette spm men på en anden måde er det ikke ulovligt så jeg kan sige at du skal gå ind i queue og se hvad det var du downlaodede og så skal du tage det du vil resume indei queue og højre klikke på filen og sige attemt to lokate alternate socket noge ti den retning de thele skal gøres mens du sidder på en hub
Avatar billede robach Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:04 #2
det var hvad jeg regnede med >> gracias anyway
Avatar billede djeclemen Nybegynder
07. oktober 2002 - 22:04 #3
hmm hvorfor er det ulovligt??? der findes lovlige hubs på dc!!!
Avatar billede dr0zie Nybegynder
08. oktober 2002 - 08:08 #4
det var derfor jeg også svarede det er også lovligt at downloade fra dc det bliver først lovligt hvis du downlaoder film og probrammer men gratis programmer og lovligt musik og det der ellers  er lovligt :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. oktober 2002 - 09:19 #5
dr0zie> det var godt det ikke var et spørgsmål jeg havde stillet, for så havde jeg afvist prompte. Lær dog at sætte komma :)