Avatar billede 2-mas Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Intercafe ?? fjern?

Dav.

Jeg har nogle computere, hvor programmet Intercafe 2.9 (www.netcafe-software.com) på trial.

Nu er det sådan at jeg kun brugte "politikkerne" (Fjern højreklik osv.) og glemt alt om de 30 dage, så nu skulle jeg gerne have det fjernet igen, men når jeg afinstallere selve programmet (clienten) fjerner den ikke "politikkerne".

Så ville jeg lige høre om der var en af jer kloge hoveder der kender et program der, kan gendanne "fabriks" indstillingerne, uden at formatere. pga. C drevet osv. er også væk, men kan godt ses igennem stifinder.

Eller skal jeg til at kontakte producenten?
Avatar billede splatpack Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:15 #1
undskyld jeg er ikke helt med er det et program eller hvad ?
Avatar billede splatpack Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:18 #2
RegCleaner kan være svaret, her kan du fjerne ALT fra den omtalte program, og fra andre afinstallerede programmer http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml
Avatar billede splatpack Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:19 #3
Jeg fandt ud af hvad du mente 2-mas
Avatar billede 2-mas Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:23 #4
jup, InterCafe Server, og InterCafe Client, det er clienten jeg meget gerne skulle have fjernet, med "politikken".
Avatar billede 2-mas Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:42 #5
Jeg kan ikke lige få den til at fjerne det.....
Avatar billede splatpack Nybegynder
07. oktober 2002 - 20:47 #6
prøv under værktøjer- kør regedit, det er kun et bud jeg er ikke sikker på at det virker