Avatar billede tumben Novice
07. oktober 2002 - 18:30 Der er 31 kommentarer og
1 løsning

Bærbar skodcomputer købes

Hej
Her er chancen for at komme af med din bærbare computer...jeg lånte en computer af en ven..og brugte den i 5 min..så brændte den af..gaaabb

Jeg er ude efter følgende en 166 Mhz 16 MB ram..eller lidt større..CDromdrev..og hvad der eller er på sådan en.

se hvad den skal ligne her http://www.orphanlaptops.com/mp975d.htm

Bor du i nærheden af nordsjælland er det smukt..men ellers..må vi finde ud af det...

man kan vist ikke bruge sådan en til meget andet end win 95...så dem må der være mange af rundt om i skufferne...har du noget ...der snerper så meld dig her
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:52 #2
news://dk.marked.privat.edb - der er nok en del.
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:52 #3
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2002 - 18:53 #4
Du udskifter news.stofanet.dk med din news-server.
Avatar billede tumben Novice
07. oktober 2002 - 18:56 #5
hhah nu må I ikkke grine..men hvordan læser man de newsgroups...har aldrig prøvet det ...
Avatar billede bbs Nybegynder
07. oktober 2002 - 19:17 #6
Ved hjælp af Outlook Express f.eks.
Avatar billede tumben Novice
07. oktober 2002 - 19:44 #7
....hhmm jo det er jeg klar over men det virker ikke ...kræver det login..????

502 nntp03: Access denied to your node - newsmaster@dk.telia.net

Configuration:
  Account: news.stofanet.dk
  Server: news.stofanet.dk
Avatar billede s.stud Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:22 #8
Toshiba Satellite:
Intel Celeron
6 GB HDD
550 MHz
32 MB RAM
13.1" DSTN skærm
Med CD-ROM og FDD.
10/100 Netkort
Win98SE

Pris: 5.000 kr.
Avatar billede bbs Nybegynder
08. oktober 2002 - 13:39 #9
Jeg vil gerne gi' 3000 for overstående bærbare.
Man kan købe en ny 1GHZ med garanti, 256mb ram, 10gb hdd og bedre gfx for under 10K.
Avatar billede tumben Novice
08. oktober 2002 - 14:43 #10
..for dyrt...gerne en der ikke er højere end 233 Mhz...således at det kan fås billigt...0 - 2500 kr
Avatar billede lazz1 Nybegynder
11. oktober 2002 - 13:42 #11
Du er kommet til den rette:

Bærbar skodcomputer.
Toshiba Satellite
med. 24 MB RAM
Diskettedrev
omkring 500 MB HD
Ethernet kort
har omkring 100MHz.
-Intet strømkabel, det mistede jeg på en ferie.
og batteriet opfører sig lidt mærkeligt.

100.000 kr. forlanger jeg.
OK?
Avatar billede tumben Novice
11. oktober 2002 - 14:22 #12
100.000 kr...;-))..den er dyr....men hvis det er 100 du mener..så er jeg interesseret..kan du finde ud af nøjagtigt hvor hurtig den processor er.....og hvor bor du
Avatar billede benjamin1989 Nybegynder
12. oktober 2002 - 17:37 #13
Jeg har også en en bærbar skodcomputer.
Jeg har ingen oplysninger om den, andet at den er sort, hvid skærm og kører windows 3.11
Avatar billede jaarh Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:15 #14
Jeg har en ibm bærebar 133Mhz 32Mb´ram og 2.1Gb harddisk, netkort ,men der er ingen cd rom drev, kun a drev. prid ide 1800 kr.
Avatar billede jaarh Nybegynder
13. oktober 2002 - 13:17 #15
Ups jeg glemte at batteriet ikke kan holde strøm mere
Men fungere ellers 100%
Avatar billede tumben Novice
13. oktober 2002 - 19:09 #16
jarrh...betyder intet at batteriet ikke dur...har du forstand på cDromdrev til bærbare..jeg har et bærbart drev...men vil det passe i den du har...dvs er et bærbart CDrom drev "standardiseret"..så man man ta A drevet ud og sætte et cdromdrev i i stedet...er interesseret. !!!
Avatar billede jaarh Nybegynder
13. oktober 2002 - 20:01 #17
Jeg går ud fra det skal kobles på ligesom A drevet .
Min Email adr. jaah@mail.tele.dk
Avatar billede tumben Novice
13. oktober 2002 - 20:14 #18
..kan man ta A drevet ud ved at rykke på en dims i bunden af maskinen..og så trækker man hele drevet ud...og kan så sætte noget andet i istedet ????
Avatar billede jaarh Nybegynder
13. oktober 2002 - 20:56 #19
nej det er et stik i siden på den bærebar til A drev
Det er et externt A drev
Jeg ved ikke hvad stikket hedder , men det er meget smalt
Avatar billede tumben Novice
13. oktober 2002 - 21:02 #20
jo men er der slet ikke en låge i side af den bærbare....hvor der kan proppes noget ind....
Avatar billede jaarh Nybegynder
13. oktober 2002 - 21:18 #21
nej der er jo en skod bærebar
det eneste der er i siderne er stik og et hul hvor netkortet proppes ind
Avatar billede tumben Novice
13. oktober 2002 - 21:44 #22
..hhm jeg er stadig interesseret, men jeg har lige brug for et par dage..har du mulighed for at tage nogel nærbilleder af den , og lægge dem et sted hvor jeg kan se dem ???
Avatar billede jaarh Nybegynder
13. oktober 2002 - 22:06 #23
ja det har jeg da , har du en e-mail jeg kan sende billederne til
Ellers ved jeg ikke lige hvor jeg skal ligge billederne for at du kan dem
Avatar billede tumben Novice
13. oktober 2002 - 22:41 #24
avisenligger@undermaatten.dk
Avatar billede tumben Novice
14. oktober 2002 - 18:07 #25
så lykkedes det....hvor bor du henne i verden
Avatar billede jaarh Nybegynder
14. oktober 2002 - 18:26 #26
Jeg bor langt væk fra dig , jeg bor i karup (midtjylland)
Avatar billede jaarh Nybegynder
18. oktober 2002 - 18:13 #27
Jeg vil da gerne høre fra dig , om du stadigvæk er interesseret .
Avatar billede tumben Novice
18. oktober 2002 - 18:54 #28
det er svært at sige..lige nu...der kommer til at gå et stykke tid..da jeg har flere bolde i luften.og ham jeg skylder en bærbar er på ferie.så vi kommer det desværre ikke nærmere...lige nu...der kan gå op til 3 uger før det lysner...håber det er ok...eller må du sælge den til anden side....jeg vender tilbage, når der er nyt i sagen.
Avatar billede jaarh Nybegynder
18. oktober 2002 - 23:18 #29
ok det er bare iorden
Avatar billede tumben Novice
11. januar 2003 - 23:15 #30
jaarh...kan du ikke lige svare.....jeg trækker følehornene til mig...har lige fået forsikringspengene og afleveret dem til computerens ejer..så derfor er jeg ike længere på jagt...efter en ditto..da han bestemte sig til alligevel at få pengene
Avatar billede jaarh Nybegynder
12. januar 2003 - 12:32 #31
Bare iorden
Avatar billede tumben Novice
12. januar 2003 - 12:44 #32
takker mange gange