Avatar billede lynge_dk Nybegynder
07. oktober 2002 - 17:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

printer hp laserjet IIP plus

Yo her er et lille spørsmål.....men jeg prøver og installere en hp printer laserjet IIp plus en gammel sven under windows xp....men der sker ikke noget når jeg vil printe.........og på printeren står der mp load........håber der er nogle der kan hjælpe mig...for jeg kan ikke det der med printer
Avatar billede peet-49 Novice
07. oktober 2002 - 18:23 #1
Hent en ny driver til den www.hp.dk
Avatar billede jefa Nybegynder
07. oktober 2002 - 23:47 #3
ifølge denne liste skulle driveren være includeret i XP
Avatar billede jefa Nybegynder
07. oktober 2002 - 23:47 #4
Avatar billede peet-49 Novice
08. oktober 2002 - 08:34 #5
Jeg har en 3P sat til XP, det virker fint nok, mener også den ligger under XP`s drivere, den finder den ikke automatisk, du skal selv bestemme hvilken du vil installere- bestem selv fra en liste, står der vist.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. oktober 2002 - 11:16 #6
Herlig gammel printer

MP Load betyder, at den ikke har papir i bakken - eller at du skriver ud i LETTER format, og den har A4 i bakken. (MP=Manual Paper).

Det skulle ikke have noget som helst med driveren at gøre.

Siden windows 95 har der været standard drivere til HPLJII, så du finder ikke nogen nyere nogen steder på nettet til XP.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
08. oktober 2002 - 11:17 #7
(Det kan selvfølgelig havde det med driveren at gøre, at driveren er sat til at skrive ud i LETTER permanent).
Avatar billede elrunto Nybegynder
05. december 2002 - 18:01 #8
load er det papir du lægger i