Avatar billede n3trom Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:21 Der er 2 kommentarer

Win 98SE Registry error efter clean install

SYSInfo: P3-450Mhz 256Ram - Ati All In Wonder Pro 8MB
EpoX Main/System/Mother/board (Ps-112 tror jeg)
Adskellige Hardiske som konstant byttes I/0

jeg har et par sære problemer
1st. efter at have formatteret og fdisket laver jeg som jeg plejer en boot fra diskette og installer fra
CD-Rom det har altid virket fint ,men men men
Nu begynder den pludselig at lave
Windows Encountered an REGISTRY ERROR
and will restart to repair etc osv ect.
det bliver den så F%(¤#" ved med selv efter at jeg havde GHOSTET et gammelt image jeg havde liggende

jeg har enda prøvet en anden helt clean HD med samme resultat..

Desuden, Når jeg vil tænde den bipper den med 2sec mellemrum uden at starte, så jeg bliver nødt til at Resette den hele tiden indtil skærmen tænder
dette kan tage adskellige minutter !! &#¤>\/¤#
Nogle dager er bedre end andre !?!?

HELP!! PLEASE HELP
Avatar billede n3trom Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:24 #1
Ohhh! Det skal lige siges at når den først "FÅR FAT" så kører den fint.
Men Den REGISTRY Error Irreterrer miiiiggg !!!!
Avatar billede halifax Nybegynder
07. oktober 2002 - 23:05 #2
Det med at den bipper og skærmen ikke tænder tyder på et defekt grafikkort, eller at grafikkortet ikke sidder rigtigt/ordentligt i slottet på bundkortet Har du skubbet til det under roden rundt med harddiske?