Avatar billede webdesigner Praktikant
07. oktober 2002 - 15:04 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IMB HD'er er SKOD!!!!

jeg ville lige høre jeres vudering op IBM's Harddiske
jeg har haft en til reperation og den er død igen...
5 af min kammerater har haft IBM HD'er og de er også døde...
alt i alt er de data der er tabt fra alle disse diske til sammen Ca.2 terabite hvilket er enormt...
en af dem har sendt hd'ern ind for 2 gang men han tør ikke bruge dem mere af angs for at miste data... hvad mener i af Godt eller skidt om IBM?
eller ER IBM død og borte???
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:06 #1
IMB er Noget lort syntes jeg også... det samme skete for mig.. jeg købte en Computer hos IPM og den gik ned 2 uger efter.. jeg havde købt sådan jeg bare kunne sende den ind så den blev lavet uden det vilel >Koste mig noget men det gjore det sq 1000 kr... Øhh ved ik hvad der sker for de Hash hoveder--
Avatar billede webdesigner Praktikant
07. oktober 2002 - 15:06 #2
stave fejl PISSS
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:06 #3
IBM laver slet ikke harddiske mere - de har solgt det.
Jeg har også 2 kammerater der har sendt adskillige til bytning - og så får de fanme en defekt retur igen!
IBM sucks!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:07 #4
IBM har erkendt at de har haft nogle problemer med deres 60Gb IDE diske. Dette har desværre udvliklet sig til, at de har fået ry for at alle deres diske er noget skrammel.

Her i virksomheden har vi vel omkring 500 maskiner med IBM diske. Det er UHYRE sjældent det er diskene der skaber problemer. Så jeg har intet skidt at sige om IBM.

NanoQ
Avatar billede dj-freeman Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:07 #5
Hvorfor lukker du bare spm sådan ??
Avatar billede euroman28 Nybegynder
07. oktober 2002 - 15:09 #6
Jeg var engang EDB-forhandler...jeg valgte at stoppe med at sælge IBM HD'ere, netop fordi jeg havde samme erfaringer som dig.
De går istykker for tit og IBM's ombytningsservice stinker..det tager fra 2 til 6 måneder på at få ombyttet diskene. Jeg vil påstå at ca 75% af de diske jeg solgte gik i stykker inden garantien udløb
Avatar billede webdesigner Praktikant
07. oktober 2002 - 15:11 #7
http://www.eksperten.dk/spm/267120
aller jers svar er flytte ønsker i at tage del i point så gå ind og sæt et svar ....
Avatar billede hologram Nybegynder
09. oktober 2002 - 21:49 #8
Det sker skam også for både 40 og 45 GB harddiske.
Jeg har en 45 GB harddisk der så småt er ved at stå af for 3. gang, og en af mine venner har en 40 GB som der også var problemer med.
Hvis du kigger på itbutikken.dk og ser hvor stor en returprocent IBM's harddiske har vil du se at den er utroligt høj i forhold til andre mærker...