Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 23:00 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Overskrift

er der nogle der kan gøre noget fedt ved overskriften
(skal bevare farve og bavgrung
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 23:00 #1
Avatar billede neger Nybegynder
25. september 2000 - 23:13 #2
\'bavgrung\' staves baggrund...

M.h.t. dit site.. Slet alt, og begynd forfra..
Prøv at kig på andre sider.. Hvordan er de bygget op.. Det der er ikke skide smart, og så få en til at hjælpe dig med stavningen...
Avatar billede doeleman Nybegynder
25. september 2000 - 23:13 #3
<blink></blink> ?!? :-)
Avatar billede friiser Nybegynder
25. september 2000 - 23:15 #4

Samme kommentar her...

6@13

~friiser~ http://www.quality4u.dk
Avatar billede jhall Nybegynder
26. september 2000 - 01:48 #5
Samme hér !

For mig ser det ud som, at du har sat dit Site op til \"bare\" at tjene på click !
Affiliates er for gennemskuelige - jeg føler mig snydt, når jeg kommer til et Site, der er fyldt med disse !
Men selvfølgelig - skal vi tjene på hinandens Site, er idéen vel go´ ?

Grundlæggende er jeg helt enig med >>>neger, doeleman og friiser !
Prøv igen...

<Min kærlighed volder mig ofte kvaler - jeg elsker mig selv, og har mange kvaler. Jørgen Hall>
Avatar billede jhall Nybegynder
26. september 2000 - 01:49 #6
sorry:<Min kærlighed volder mig ofte kvaler, jeg elsker mig selv, og har mange rivaler - Jørgen hall>
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. september 2000 - 07:32 #7
Aner ikke hvad der er du søger men her er en del forskellige standard skrifttyper:
www.123ferie.dk/dansk-chat.jpg
Avatar billede blood Nybegynder
27. september 2000 - 01:04 #8
glem det!!!!!