Avatar billede kmx Nybegynder
07. oktober 2002 - 12:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Capture og Upload fra webcam

Jeg har hooket et webcam op til maskinen. Lavet en lille Flash ting som viser billedet fra kameraet.
Nu mangler jeg bare at kunne tage et snapshot på et givet tidspunkt (ved tryk på en knap) og uploade billedet til en webserver via FTP.
Hvordan faen gør man mon det?

Jeg bruger Camera objektet fra MX.
Avatar billede kmx Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:32 #1
Ok... det kan ikke lade sig gøre uden Flash Communication Server.
Avatar billede kmx Nybegynder
10. oktober 2002 - 13:33 #2
Lukket
Avatar billede larsbaun Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:20 #3
Jeg tror godt det kan lade sig gøre ,
Prøv at kigge på http://www.webcamxp.com/
De har et flash program der sender realtime via flash !
Avatar billede kmx Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:27 #4
Nej... De har et PROGRAM som enten streamer eller uploader et billede til en server og så har de en Flash fil som LÆSER billedet enten fra PROGRAMMET eller fra SERVEREN.

Jeg skulle bruge en flashfil som kunne SENDE og ikke en som bare kan MODTAGE
Avatar billede larsbaun Nybegynder
17. oktober 2002 - 11:33 #5
O.K. - Jammen så leder jeg videre , du hører fra mig hvis jeg finder noget der kan hjælpe dig !