Avatar billede anz Nybegynder
25. september 2000 - 21:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Upload til Geocities via browser

Er der nogen, der ved, om det vil være muligt at lave et script af en slags, så jeg kan lade gæsterne på min geocities-hjemmeside uploade billeder via siden fra deres browser? Og disse billeder skal natuligvis automatisk indsættes på en anden side.
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 21:59 #1
Ja der er milugt men ikke hos geocities

hvorfor bruge geocities hår der er så mange raklame fri gratis server på nettet overvej fx. at skifte til http://www.whitehat.dk
de til byder php, cgi, mysql, og om et par måneder også asp
det 100% RAKLAME FRI og GRATIS
(du skal enten bruge php, cgi eller asp)
for at få den fontion du vil have
Avatar billede anz Nybegynder
26. september 2000 - 23:52 #2
Det var ikke en dårlig ide, at flytte min side. Men den hoster du anbefaler vil ikke tillade scripts, der kan uploade. Kender du nogle gratis og reklamefri hoster\'s der vil det?
Avatar billede blood Nybegynder
26. september 2000 - 23:56 #3
Nej tilsvære

Hvad syntes du om http://www.dansk-chat.com ????
(selve designet)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
20. februar 2001 - 15:28 #4
www.websamba.com kan ...

eller www.trab.dk

-håber du kan bruge dem ...
-Ellebaek