Avatar billede hudibras Nybegynder
07. oktober 2002 - 08:28 Der er 4 kommentarer

TDC Servere taber FP extensions

Det er den undskyldning vi får, for at vi ikke kan uploade vores hjemmeside. Samt at siden er for dårlig programmeret. Vi bruger FP 2000 uden uautoriserede plug-in af nogen art. Hjemmesiden fylder ca 70Mb i alt, og er uden E-handel. Der en en prisliste med tilhørende billeder, og en enkelt bestillingsside, som er det første hvor man kan se fejlen er opstået. Så kan den side nemlig ikke sendes. Der går jo desværre 3 uger inden vi kan få en ADSL til vores egen webserver!
Avatar billede neteffect Nybegynder
07. oktober 2002 - 09:09 #1
Flyt hjemmesiden til wannafind.dk i mellemtiden!
Avatar billede hudibras Nybegynder
07. oktober 2002 - 13:49 #2
De vil skam have for et helt år ad gangen!
Avatar billede neteffect Nybegynder
07. oktober 2002 - 14:07 #3
Det kan jo være du får brug for at have en backup-site en anden gang. Men hvis det ikke engang er en tusse værd at have hjemmesiden kørende i de tre uger, så sker der nok ikke så meget ved at vente.
Avatar billede robotten Praktikant
24. oktober 2002 - 08:26 #4
hudibras, det er vist på tide, at du gennemgår dine åbne spm., og får ryddet op i disse.