Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 17:19 Der er 50 kommentarer og
6 løsninger

Fejl i Bærbar Skærm kan ikke være rimelig ! Kan det ?

En af mine venner har lige købt en bærbar til 20.000kr ! Så kommer han hjem og tænder den og der er det folk kalder en \"DØD\" Pixel i dens skærm. DVS. At der er en iriterende SORT/Blå prik i skærmen. Han ringer så til Firmaet og de siger at IBM og COMPAQ  siger at der skal være 20 af dem før de vil gøre noget ved det ! Det synes jeg er helt urimeligt og vil lige høre om det kan være rigtig at han ikke kan gøre en skid ved det !
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 17:21 #1
Jeg syntes at i skal lavere pcen tilbage!!!! *ss*
Avatar billede phylox2 Nybegynder
25. september 2000 - 17:24 #2
Hvis man betaler 20.000 for et produkt, der ikke er tilfredsstillende, så kan man, via købelovens paragrafer, levere produktet tilbage, og få udleveret et nyt tilsvarende uden fejl! Gør derfor dette - hvis de ikke vil gå med til det, så sagsøg dem ...
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 17:35 #3
phylox2: Min kammerat har fået af vide ( af firmaet, hvor troværdigt *Ss*) at der er en speciel lov inden for det område med \"pletter\" på bærbare/stationære skærme. Der tillader at der skal være x antal \" døde \" pixels før han har krav på en ny/pengene.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
25. september 2000 - 17:41 #4
Ehm, der er faktisk lovgivning på området, nemlig følgende:

10 pixels er acceptabelt.
dog maximum 2 pixels der \'sidder op ad hinanden\'

Ærgeligt.. for det ER sgu træls at se på, når der er døde pixels.

:o(

Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 17:44 #5
Den er da ikke så svær at klare lav nogle fler døde pixel så er den hjemme *ss*
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 17:46 #6
Ja det ser jo ikke for godt ud. Men kan sq ikke passe mand. Har sådanne firmaer intet respekt !
Avatar billede jonasj Nybegynder
25. september 2000 - 18:00 #7
I \"gamle dage\" (4+ år siden) var den slags acceptabelt. Man måtte ganske enkelt finde sig i, at der af og til var døde pixels - da prisen for en LCD-skærm ellers ville mangedobles. Det antal, gauntlet skriver skal nok passe meget godt. Men dengang stod de også i den medfølgende manual, kunderegistreringsformular osv.
Men nu om dage accepterer man det normalt ikke.

Gauntlet << Kan du henvise til den lovgivning? Jeg tvivler på at det ligefrem er noget, der har været oppe at vende i Folketinget!

Melvis << Studér købsaftale, leverandørens website og faktura. Nævnes der intet om det disse steder er fejlen efter min bedste overbevisning reklamationsberettiget. Vil de ikke udbedre fejlen kan du hæve handlen.
Må man spørge om fabrikaten på PC\'en? Du anfører både IBM og Compaq. Jeg mener bestemt ikke at Compaq accepterer døde pixels. IBM har jeg ingen erfaringer med. For et par år siden solgte jeg selv nogle få af Compaq\'s Armada\'er. Jeg oplevede at få leveret en med døde pixels, og den returnerede jeg til grossisten og fik den byttet uden vrøvl. Antallet af døde var afgjort under 10, men om der var tale om to/flere sammenhængende kan jeg altså ikke huske...
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 18:00 #8
blood jeg synes du skal undlade dine lade kommetare herfra. Eller Web-Master kunne få en mail om at du skulle banne\'s herfra.
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 18:05 #9
Ring til firmaet og brok Jer igen. Hvis de endnu engang nægter, så sig at I så desværre ser Jer nødsaget til at rette henvendelse til Ekstra Bladet og BT.

Skulle meget gerne resultere i lidt velvilje... :o)

- Parazite
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 18:29 #10
Jonasj: Mærket er en Vega+ 7700.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
25. september 2000 - 19:17 #11
jonasj: jeg har ikke ligefrem undersøgt det. men det var hvad jeg fik oplyst da jeg begyndte at forhandle notebooks.

Jeg tror det er en del af købeloven.

Parazite har fat i noget af det rigtige.. EB og BT er vejen frem.. pressen står stærkt i sådanne sager.
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 19:29 #12
HMm jeg synes det lyder helt vildt at gå til pressen med det. Men det kan jo blive enden på det. Deres ryger nok lige en del ned hvis det kommer i pressen. hehe men vi må se. De har igen igen lovet at komme med en mulighed. Men stop ikke med at lægge indlæg vil gerne høre flere ting.

/Melvis
Avatar billede gernerm Praktikant
25. september 2000 - 19:42 #13
Jeg har lige købt en Fujitsu/Siemens E6540 til næsten 30,000.- og den har en lys og en mørk, jeg forsøgt også men uden held.

mvh
Gerner
Avatar billede gauntlet Nybegynder
25. september 2000 - 19:58 #14
Det er osse noget svineri at der skal så mange pixels til, før skærmen betegnes som værende defekt. Allerede ved én pixel, generer det. jeg havde en skærm med to døde pixels, den ene helt ude i hjørnet den anden midt på skærmen. Den ude i hjørnet mærkede jeg ikke synderligt til, men den midt på skærmen var nærmest umulig, at lade være med at fokusere på, når man arbejdede.
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 20:08 #15
gerner: Jeg vil mene at det skal du satme ikke finde dig i! Nu er det min ven den her situation ikke. Men jeg er mega vred over det og kæmper sagen for ham. Fordi jeg mener at det er helt uacceptabelt.

gauntlet: Hans sidder lige i midten oxo. Kanon PAIN IN THE ASS ! !
Avatar billede gauntlet Nybegynder
25. september 2000 - 20:12 #16
Melvis: ja, man kan sq ikke lade være med at glo på den forbandede prik.. jeg fandt ud af at parkere min mousecursor ovenpå (prikken var lys, mousecursoren hvid) så jeg ikke kunne se den. men en ret uacceptabel løsning
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 20:49 #17
gaunlet..hahahah det er sq dejligt med lidt humor. Men spøg til side. Det er IKKE !!! en acceptabel løsning. Vi kører lidt videre ! *sS*

Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 21:30 #18
melvis : Mener virkelig, at I skal smide truslen med pressen på bordet, og se hvordan de reagerer. Tro mig, når først de bliver ringet op af EB eller BT, så skal de zq nok reagere.

Alternativt kan I jo fake et opkald, kalde Jer selv journalister, ringe til firmaet og kræve at tale med chefen. Derefter henviser I til et vredt læserbrev I har fået fra Jer selv, og udbeder Jer en kommentar.

Hele denne smøre bør dog nok være sidste løsning... *GG*

- Parazite
Avatar billede jonasj Nybegynder
25. september 2000 - 21:45 #19
Melvis << Jeg kender ikke mærket Vega. Hverken vega.com, vega.com.tw m.fl. faldt heldigt ud. Ved du hvem der importerer dem i Danmark?
Iøvrigt undrer jeg mig over din/forhandlerens henvisning til Compaq og IBM - hvad har de med sagen at gøre...? Og som tidligere anført mener jeg i hvert fald ikke at forhandleren kan benytte Compaq som reference, da deres politik ikke er sådan!

Gauntlet << Det er i hvert fald ikke i står købeloven det står - muligvis som en tillægslov omhandlende særlige former for elektronisk udstyr eller hvad ved jeg... Jeg har dog MEGET svært ved at forestille mig, at der skulle være lovgivet så specifikt, at man i en dansk lovtekst kan læse om acceptable fejl i en LCD-skærm.
- For det MÅ vel pr. definition betegnes som en fejl, ikke??? Ellers er det jo noget, der er lavet med vilje.
Avatar billede gauntlet Nybegynder
25. september 2000 - 22:01 #20
Jonasj: jeg ved ærlig talt ikke hvor det står. Sådan fik jeg blot udspecificeret reglerne, da jeg startede som forhandler. Nu bliver jeg dog også usikker på om det er God Etikette, eller Lov, men som jeg forstod det dengang, var det sådan formuleret, så forhandleren ikke havde pligt til at skifte skærmen, ved fejl under ovennævnte tolerancer.

Parazite: Ideen med at fake et opkald, er ret hardcore - måske gi\'r det pote? jeg tror nok jeg ville forsøge det ;o)
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. september 2000 - 22:12 #21
Grunden til at der er et hvis antal \"tilladte\" døde pixels, er noget af gøre med den pris du får skærmene til. Hvis alle skærme skulle være 100% fejl-fri, ville priserne ryge en hel del op ... jeg ved ikke med hvor meget, men sikkert med over 50% eller noget i den retning.

IBM har de regler med at der godt må være døde pixels og hvis jeg havde været på arbejde, kunne jeg godt komme med IBM\'s dokumentation på det.

Compaq har jeg også været ude for at de ikke har skiftet skærm pga. pixel fejl.

Nogle gange er man heldig nok til at få en teknikker som godt vil bytte skærmen alligevel, men det hjælper jo ikke dig noget.

Personlig synes jeg også at det er skod at reglerne er sådan, men så må man jo se hvad man helst ville have ... en hel del dyrre skærme eller chance for fejl.
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 22:32 #22
melvis : Hvis du prøver mit trick risikerer du dog at løbe ind i et lille problem. Hvis nu chefen siger, at han gerne vil komme med et skriftligt svar, hvad gør du så? *GG*

OK, en løsning: Sig at du bliver nødt til at tage svaret mundtligt, da det ellers ikke når at komme med, og I derfor bliver nødt til at bringe læserbrevet uden deres svar. Dette kan måske virke. Og husk så for Guds skyld at ringe op med *31* foran nummeret. Det skjuler det for en evenetuel nummerviser! :o) *Lyder som om han har prøvet det før, eller? *GG**

Min procedure ville være som følger:

Dag 1: Ring til firmaet igen, klag din nød, og slyng så spontant ideen om EB og BT ud. Hvis de reagerer fornuftigt, så slutter du her. Hvis ikke - læs Dag 2!

Dag 2: Ring til firmaet, sig du ringer fra EB eller BT, og at du har fået et læserbrev fra en kunde, der klager sin nød. Læs højt af det brev du har skrevet i forvejen, hvor du nævner noget med en lorteservice, og at det da ikke kan passe, og prisen osv. Bed om en kommentar fra chefen. Hvis han ellers har hjernen på rette sted burde han nu blæse til retræte og love dig en ny skærm. Hvis ikke... læs Dag 3:

Dag 3: Skriv det ONDESTE brev til EB, BT og Rene Ord For Pengene. Nogle dage senere burde du få en reaktion.

Dag 4 (eller hvornår det nu bliver): Åbn en flaske champagne, sørg for ikke at spilde i keyboardet, og fest løs! :o)

- Parazite
Avatar billede melvis Nybegynder
25. september 2000 - 22:41 #23
hmm i er satme gode.
Goulduck : Hmm du siger du arbejder hos IBM ?
Parazite: Jeg tror jeg er i en heldig situation. Min genbo sidder på IT Delen af JyllandsPosten, mon ikke han kan give en hånd med!  *Ss* Men det ser jeg lige til imorgen. Det er jo oxo min kammerat der skal bestemme hvor langt vi går.

Fortsæt forslagene og debatten.

/Tak
Avatar billede jonasj Nybegynder
25. september 2000 - 22:47 #24
Hehe, sjov historie i hvert fald.

Man skal dog lige huske risikoen for at nogen opdager \"for meget\" og foretager en politianmeldelse for bagvaskelse, bedrageri eller lignende. De kender jo din kammerats navn mv. og hvis de får tilstrækkeligt med mistanke og kan overbevise politiet om at der er en sag kan TeleDanmark blive nødt til at oplyse detaljer om det fakede opkald, og så hjælper *31* jo ingenting.
Jeg er heller ikke heeeelt sikker på at EB eller BT stiltigende vil lade det passere, hvis de fik nys om at nogen udgav sig for at være journalist det pågældende sted.
Man risikerer altså tilbageslag fra hele to fronter. Om sagen så er grel nok til at havne for en dommer afhænger sikkert at forhandlerens og den lokale politiassessors temperament...

Den idé jeg, indtil nu, synes bedst om er Rene Ord For Pengene. De tager jævnligt den slags \"småting\" op. Det ryger nok næppe på hverken forsiden eller én af de næste 8 i EB eller BT. TV2 havde også en \"Rene Ord Klon\" på programmet en gang - kører det stadig, var det måske også en idé... Boomerang hed(der) det vist...
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 22:47 #25
melvis : Hæ, så er det jo oplagt! :o) Ring til dem, og skrig lidt! *GG*

- Parazite
Avatar billede parazite Nybegynder
25. september 2000 - 22:58 #26
jonasj : Så må man jo bare sørge for ikke at blive opdaget. Desuden vil vennen ved JP kunne hjælpe en DEL, da han jo bare kan sige, at han har hørt om problemerne fra en ven, osv. og at han overvejer at skrive en artikel om det. Burde få dem ud af vagten! :o)

Faktisk er alene truslen om et læserbrev på side 32 nok til at få reaktioner. Har set det en del gange.

- Parazite
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. september 2000 - 06:50 #27
melvis> Nej, jeg arbejder ikke for IBM - Men i et firma som er \"IBM Busniss Partner\", som det så fint hedder...
Avatar billede melvis Nybegynder
26. september 2000 - 12:55 #28
goulduck: Ja det er da rigtig fint *Gg*

parazite: hehe ja det må man gå ud fra han kan hjælpe, men jeg har endnu ikke snakket med min ven om det endnu.
Avatar billede parazite Nybegynder
26. september 2000 - 13:44 #29
melvis : Regner med du holder os up to date med udviklingen... ikke noget bedre end firmaer, der bliver bustet! *GG*

- Parazite
Avatar billede melvis Nybegynder
26. september 2000 - 17:01 #30
parazite: Sæføli. Det kommer jo åbenbart en del andre ved, den her sag.

Forsat god dag
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
26. september 2000 - 18:14 #31
hehe..her vil jeg osse lige følge med :-)
Avatar billede melvis Nybegynder
26. september 2000 - 20:59 #32
kimrosgaar: Er der en speciel grund? har du bærbar da ?

/Melvis
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
27. september 2000 - 00:02 #33
ja, det har jeg...en gammel Compaq med en død pixel midt i skærmen, men jeg er spændt på hvad udfaldet af \"planen\" bliver :-)
Avatar billede powell Nybegynder
27. september 2000 - 08:01 #34
Når han har betalt 20.000 kr for produktet, har han så ikke fået en garanti med i købet, som foreksembel garanterer mod et tab på gulvet?!?

Kunne dette så ikke tilfædigt ske?!?
Avatar billede tomchris Nybegynder
27. september 2000 - 15:01 #35
Debatten er vist løbet lidt af sporet her. Først vil jeg lige sige, at tolerancetærskler i den forbindelse ikke er nedfældet i nogen lov (heller ikke købeloven). Den stakkels mand ligger inde med en skærm, som har defekte pixels. Som udgangspunkt er der i henhold til købeloven tale om en mangel ved varen, da \"genstanden i øvrigt er af anden eller ringere beskaffenhed eller brugbarhed, end den ifølge aftalen og de foreliggende omstændigheder skulle være\".
Spørgsmålet er så om man indenfor det område må påregne en vis fejlprocent. Jeg er klar over, at man altid skal tjekke en skærm for \"døde\" pixels ved køb, men det ændrer ikke på det faktum, at varen efter min mening faktisk lider af en mangel ved levering. Derfor har køber i henhold til købelovens § 78 forskellige muligheder (forholdsmæssigt afslag, omlevering, udbedring m.v.). Hvad IBM og Compaq vil gøre ved problemet er irrelevant, da det er forhandleren, der har problemet. Han må så efterfølgende tage en slåskamp med disse firmaer. Overfor kunden er det forhandleren der er ansvarlig.
Gå eventuelt til Forbrugerklagenævnet (jeg kan ikke huske om de behandler edb-køb, men de kan sikkert være behjælpelig alligevel). Det er for mig at se den rigtige vej. Ikke udgiv dig en journalist, men skriv endeligt et læserbrev, hvis du vil af med lidt vrede.
Avatar billede melvis Nybegynder
27. september 2000 - 15:18 #36
tomchris: Jeg tror du har ret og vil lige sige til min ven han skal glo herinde nu.
Men nu må vi lige se han har ikke hørt fra dem endnu efter de har sagt de ville finde ud af noget. Men det kan jo godt tage en ugens tid. *S*

/MeLViS
Avatar billede pladask Nybegynder
27. september 2000 - 16:04 #37
Hmm.. efter hvad jeg kan huske jeg har hørt (mener IBM lavede en kampange for at vise hvor holdbar en PC var) SKAL en PC/Bærbar kunne tåle at blive smidt ned fra 4. sal i fuld indpakning, og stadig virke (kan ikke huske om det passer, så ret mig lige hvis det er forkert). SÅ det er da mit råd... Chech om din bærbarer kan tåle et fald fra 4. sal eller, for at gøre det endnu mere spændende, 6 eller 7. sal!!;-)

Det er der nok ingen der vil prøve... men det er da en sidste udvej!

pladask out... the one and only... i think?

Avatar billede gauntlet Nybegynder
27. september 2000 - 16:47 #38
Tomchris: du mener at der SLET ikke er nogen tolerancer? Der var jeg af en anden opfattelse - kan du finde det på skrift(web)?
Avatar billede melvis Nybegynder
27. september 2000 - 16:57 #39
pladask: LÅL Out of question I think !  ;-)

gauntlet: Jeg holder med dig. Jeg vil igrunden godt have noget på skrift eller lign. !

Have a nice day

/Melvis
Avatar billede jonasj Nybegynder
27. september 2000 - 21:01 #40
gauntlet/melvis << Hvad er det I vil have på skrift??? Tomchris har jo ret, og det lyder ovenikøbet til at han har styr på lovgivningen. Hvis det skal stå i en lov må det være købeloven, og der står det ikke. Det er slet ikke den slags detaljer, man giver sig af med i lovgivning.

Hvis der ikke er nogen regel er der jo ikke noget på skrift. <=> Hvis der ikke er noget på skrift er der jo ikke nogen regel. I yderste instans kan det være op til en domstol eller en syn- og skønsmand at vurdere, om der er tale om en fejl/mangel. Dette mener jeg bliver *RET* nemt at vurdere, da det vel ikke kan være andet! Og i så fald er der ingen tvivl om købelovens bogstav: Først forsøges et kompromis baseret på en dekort, dernæst forsøge fejlen udbedret. Lykkes ingen af delene til kundens fulde tilfredshed hæves handlen.

Avatar billede tomchris Nybegynder
27. september 2000 - 22:01 #41
Tak Jonasj. Du har fuldstændig ret. Man lovgiver ikke om mangler ved specifikke varer. Det overlader man til retspraksis.
Og Melvis/gauntlet: tro mig (og jonasj): Der er ikke noget på skrift i den forbindelse andet end det citat jeg skrev før. Det er direkte taget ud af Købeloven. Der er heller ingen der kan vise mig noget på skrift om, hvornår man er erstatningsansvarlig efter \"dansk rets almindelige regler\". Det er ikke skrevet i nogen lov, men er er det man kalder uskrevne retsgrundsætninger (jo, jeg er jurist).
Min pointe er, at mangelsbedømmelsen vil ske for den specifikke vare og ikke ud fra generelle retningslinier. Derfor vil varen være mangelfuld, hvis \"døde\" pixels giver et irriterende skærmbillede. Omvendt vil varen nok ikke være mangelfuld, hvis den \"døde\" pixel sad oppe i hjørnet uden at man kunne se det, medmindre man nærmest bruger en lup.
Melvis: Lad ikke forhandleren spise din kammerat af med sådan en bemærkning. På den måde gør du både din kammerat og alle andre fremtidige købere en stor tjeneste. Brug eventuelle forbrugerorganisationer. De er der af samme årsag.
Avatar billede melvis Nybegynder
27. september 2000 - 22:33 #42
tomchris: Mange tak. Det lyder jo pisse fornuftig det du siger der. Og som Jurist må du have styr på det jo.  *Ss* Så jeg tror vi retter næsen mod en forbrugerorganisation.
Han skal ringe til dem imorgen og så må vi jo høre. En mulighed kunne også være at sige: \" I Giver mig 2-3000kr tilbage og jeg lever med det\" Ville det ikke også være en mulighed ?

/Melvis
Avatar billede jonasj Nybegynder
28. september 2000 - 07:45 #43
I tilfælde af en dekortløsning mener jeg praksis er, at det er sælger der kommer med et \"bud\". Man kan jo prikke lidt til ham og sige noget i retning af >>En løsning kan jo være at give mig en dekort. Hvor meget mener du er rimeligt?<< Svarer sælger med et tilbud, som køber er tilfreds med bliver alle glade. Under 10% må anses som useriøst, men det afhænger af hvor irriterende fejlen er, hvad udstyret skal bruges til osv.
Avatar billede melvis Nybegynder
28. september 2000 - 08:20 #44
jonasj: Ja du har sq egentlig ret med at det er ham der skal give et bud på afslag i prisen. Fejlen sidder ca i midten vandret og 1 3.del lodret i midten for neden. PC\'en skal bruges i skole. Den såkaldte IT Linje på Handelsskolen, som vil sige at det faktisk bruges næsten hele dagen i skole, og en del til lektier derhjemme.

Han skal ringe til firmaet efter skole idag. Så må vi se hvad der sker.

Hyg Jer
/Melvis
Avatar billede jonasj Nybegynder
28. september 2000 - 21:40 #45
Tak ih lige måde, og husk nu at stemme på det rigtige. Nå, nej - det er jo for sent :-(

(Ku\' ikk\' la\' vær\')
Avatar billede melvis Nybegynder
29. september 2000 - 08:27 #46
Yeah hvad kunne man forvente. Sælgeren var der ikke.! Så vi tage chancen idag.

/Melvis
Avatar billede tomchris Nybegynder
29. september 2000 - 12:17 #47
Det er altid en mulighed at forhandle sig til et forholdsmæssigt afslag. Hvor meget afslaget skal være er op til din kammerat, men beløbet du nævner virker rimeligt.
Hvis ikke forhandleren er til at komme i snak med, så skriv til butikken, eventuelt anbefalet, så du har noget opå tryk. Det er et rent bevismæssigt spørgsmål, hvor du samtidig beder om en skriftlig tilbagemelding. Det gør det meget nemmere at forelægge sagen for en forbrugerorganisation.
Og undskyld jeg tærsker lidt langhalm på det her, men da jeg ikke ved så meget om edb som de fleste af jer, har jeg her fundet en af mine kæpheste :-)
Og hvis der er noget der kan pisse mig af, er det så\'n en forhandler, hvor service er noget man yder indtil man har modtaget købesummen !! Herefter kan forbrugeren sejle i sin egen sø. Der er trods alt tale om et køb på kr. 20.000,-.

Tjek venligst ud: http://www.fs.dk/info/fkln.htm
Avatar billede melvis Nybegynder
30. september 2000 - 20:03 #48
Hmm nu ser det ud til at de giver ham en ny skærm. Måske efter vi skrev en Email hvor vi nævnte et par paragraffer i.

/Melvis
Avatar billede tomchris Nybegynder
30. september 2000 - 20:46 #49
Jamen så løser problemet sig forhåbentligt af sig selv. Tillykke.
Det manglede fandeme også bare........
Avatar billede pladask Nybegynder
01. oktober 2000 - 10:30 #50
Nu ved jeg ikke om i har nævnt forhandleren her et eller andet sted, men det ville være rart vhis én eller anden gjorde det.
Avatar billede lowrider Nybegynder
05. oktober 2000 - 22:49 #51
Så er der dem, der har en 3 år gammel Acer computer, der kostede 10.000 ;-)

DSTN er ikke særlig gode til at se på, men de holder sgu\' bedre en TFT\'er.

LOL

Avatar billede melvis Nybegynder
07. oktober 2000 - 22:57 #52
lowrider >> Din kommentar er rimelig irelligvant !
Avatar billede melvis Nybegynder
07. oktober 2000 - 22:58 #53
Til jer allesammen. Firmaet har endnu ikke givet noget svar tilbage. Nu begynder vi at koge igen.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
22. maj 2001 - 21:15 #54
fandt i ud af noget?
Avatar billede danscape Nybegynder
17. juni 2001 - 23:17 #55
Hmmm..... ikke for at kritisere, men Vega er sQ noget lort!!!
Avatar billede melvis Nybegynder
05. marts 2002 - 00:06 #56
KOm til at se denne ikk var lukket... Deler point ud blandt alle.. Han har desuden beholdt den og ladet dem vinde på den måde jo..

Tak for indsatsen