Avatar billede ossi Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:34 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

TrueType Fonts

Hej,

Jeg har netop installeret RedHat 8.0 side om side ved min WinXP..

Nu vil jeg så gerne installere mine TrueType Fonts fra Windows på Linux, og få dem ind på f.eks. Mozilla og OpenOffice.org -- kan dette lade sig gøre? Og hvordan?

Jeg synes ikk at kunne finde noget om det på sslug.dk/linuxbog

Alt hjælp bliver værdsat..!
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2002 - 13:37 #1
her står lidt om det
http://debianguiden.dk/dists/stable/html/opsaetning-xfree86.html#OPSAETNING-XFREE86-FONTE

For at installere andre TrueType fonte.....
Avatar billede ossi Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:40 #2
Ja, men der står jo en masse om apt -get, som jo ikk findes på RedHat -- har nemlig haft kigget på den guide..

Jeg er lidt nyt til Linux, så skal helst være noget som jeg kan finde ud af ;)
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2002 - 13:45 #3
Avatar billede thkrath Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:47 #4
Afsnittet: "4.4.1. TrueType-skrifttyper og Netscape"
http://www.sslug.dk/linuxbog/alle/bog/webbrowsere.html#SECT2

Har virket for mig i de gamle Red Hat-udgaver.
Avatar billede ossi Nybegynder
07. oktober 2002 - 12:09 #5
Det er ikk første gang jeg gør det her..

Jeg laver et spørgsmål, og så finder jeg selv en bedre løsning på nettet :)

Derfor tillader jeg mig selv at tage pointene.. Sry!
Avatar billede Slettet bruger
10. oktober 2002 - 16:43 #6
hvad så med at du poster et link til hvad du har fundet ud af