Avatar billede viggolarsen Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:34 Der er 10 kommentarer

opgradering /nedgradering af windows XP

Jeg har opgraderet min Win 2000 til en XP, men er ikke tilfreds med resultatet. Da jeg opgraderede blev alle systemfilerne fra Win 2000 gemt. Nu vil jeg gerne tilbage til min Win 2000, kan nogen hjælpe med et tip om, hvordan jeg gør det
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:41 #1
har du været i Kontolpanel>Tilføj/Fjern programmer?
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:42 #2
hvorfor laver du ikke en clean installation af WinXP?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
06. oktober 2002 - 14:03 #3
Som nævnt - i kontrolpanel og under tilføj/fjern programmer, kan du fjerne XP filerne og returnere tilbage til Windows 2000
Avatar billede viggolarsen Nybegynder
06. oktober 2002 - 14:10 #4
Desværre er det ikke så enkelt, jeg harikke muligheden i tilføj/fjern programmer.
Avatar billede mickey777 Nybegynder
06. oktober 2002 - 14:17 #5
Så er jeg desværre nødt til at foreslå en ren installering af windows 2000 :-(
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2002 - 14:19 #6
så må jeg heller lægge et svar da forslagene kom fra mig.
Avatar billede resten Nybegynder
06. oktober 2002 - 15:47 #7
Hvilke kommentarer har du til de afviste svar mere så vi kan komme vidre med gode råd :)
Avatar billede retaxes Nybegynder
06. oktober 2002 - 16:13 #8
det kunne jeg også lide at vide, men det er da en trøst at du også afviste mickey777 der var så fræk at hugge mine kommentarer og aflevere dem som svar, lad os blive fri for den slags narrestreger.
Avatar billede resten Nybegynder
06. oktober 2002 - 16:33 #9
Ja den slags svineri hører ingen steder hjemme der må jeg give ret retaxes 100%
Avatar billede viggolarsen Nybegynder
06. oktober 2002 - 20:06 #10
En af grundene til at jeg vil af med XP, er at systemet låser og kommer frem med en meddelelse om - Generic host Win32 har fundet en fejl og lukker. Fejlen fremkommer bl.a. ved brug af Internettet, men tilbage til nedgraderingen - der må være en anden måde (end brugen af tilføj/fjern) at nedgradere