Avatar billede cokeman Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

IE 6.0 SP1 under XP (Hvor er min menu og tekst?)

Her til morgen fuckede min IE 6.0 totalt i det.

Fejl kan ses her: (I gan prøve www.cokeman.dk for at se hvordan det skal se ud)

http://www.cokeman.dk/error.jpg

Jeg har prøvet at afinstallere IE 6.0, og geninstallere den. jeg har slettet "Hkey local machine-software-microsoft-Internet Explorer" og den samme under "Hkey-current user" så har jeg importeret dem fra en anden XP som IKKE har denne fejl. Men det hjalp ikke.

Jeg kan ikke gøre ret meget i min IE, F11 giver ikke fuld skærm osv....  HELP!!!
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:35 #1
prøv og slette ALLE dine temp internet filer
Avatar billede cokeman Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:39 #2
Nope, det hjælper ikke. det er ikke kun cokeman.dk jeg har problemer med med ALLE web sider, men som du måske også kan se så er der INGEN MENU (Altså FILE, EDIT, VIEW.......)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:43 #3
lagde ikke mærke til..

lyder ret underligt
Avatar billede excession Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:43 #4
efter jeg installerede sp1 til IE 6 åbner alle cromelessvinduer som fuldskærm..

ved ikke helt hvad det er de har lavet..
Avatar billede djeclemen Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:44 #5
har ingen problermer her.. har du opdateret IE fra windows update efter at du har installeret SP1
Avatar billede cokeman Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:47 #6
Ja, har har også lige downloadet den fra MSDN (Den betalte side) 78 MB for IE 6.0 SP1 FULL install. og det er stadigvæk det samme....

Jeg overvejer at reinstallere min XP....
Avatar billede cokeman Nybegynder
06. oktober 2002 - 13:48 #7
Det skal lige siges at den har kørt i lang tid uden problemer, men her til morgen så den bare "sjov" ud... ØV! overvejer at ringe til MS..  det er ikke så dyrt, kun 3500,- + moms...
Avatar billede cokeman Nybegynder
06. oktober 2002 - 14:27 #8
Oki, en Reinstall af Win XP sp1, løste problemet...