Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 14:19 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Upload filer

Hvordan uploader man filer på http://www.domaindlx.com

Håber en eller anden kan svare lidt hurtigt da jeg skal have min side op MEGET snart !
Avatar billede prodic Mester
25. september 2000 - 14:22 #1
Frequently Answered Question på diverse sider.
Mere hjælp får du ikke, da jeg endnu ikke helt ved hvad der sker med dit flerbruger-halløj.
Avatar billede tewaz Nybegynder
25. september 2000 - 14:28 #2
LORT man skal bruge FTP Shit lort.

Nogen der kender en anden udbyder hvor man kan bruge ASP og CGI ?
Avatar billede prodic Mester
25. september 2000 - 14:30 #3
der er kommet en afklaring på dine andre spørgsmål, så derfor får du resten af løsningen.

Under FAQ på selve siden, står der at du skal bruge et FTP-program og så de informationer der er i dit velkomstbrev fra dem. Så er den da ikke ret meget længere.

Forstår bare ikke at du ikke har tjekket det selv.
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:31 #4
du kan snart bruge www.stivert.dk jeg tror også man kan nu på www.whitehat.dk men stivert virker snart (igen)
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:31 #5
Du skal bruge et ftp program
kan downlaodes her http://tucows.cybercity.dk/adnload/399_29557.html

-------
her er hvad domaindlx skriver

How do I upload files to my web site?

You must use a FTP program. Details are included in your welcome letter.
------

før er fik et webhotel brugte jeg Http://www.domaindlx.com

jeg mener din ftp adr. er ftp2.domaindlx.com
og så dit brugernavn og adgangskode
Avatar billede prodic Mester
25. september 2000 - 14:31 #6
hvordan vil du ellers uploade en side, hvis du ikke vil bruge FTP?
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:33 #7
www.whitehat.dk understøtter IKKI Aap
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:34 #8
prodic

browser upload het har whitehat.dk men ingen asp
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:34 #9
<<prodic>> Jeg har et upload system hvis du er intereseret... koster 100 points
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:34 #10
prøver lige igen

prodic

man kan bruge browser upload
det bruger whitehat.dk men ingen asp
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:36 #11
kommer om 1 måned... har lige snakket med en fra whitehat over IcQ
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:36 #12
du skal lige huske
at du skal udgive den her ik

jeg leder også efter et upload system
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:37 #13

så går de da over til nt server i stedet for unix
gør de ikke
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:38 #14
blood lav et spm, med 100 points, og skriv din mail i det... så har du lige fået dig et!
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:39 #15
Han er ikke ¨på nu, er lige gået a men... han siger noget om chiliasp hvad det så end er...
Avatar billede prodic Mester
25. september 2000 - 14:39 #16
ja ja, men jeg gider sku da ikke bruge browserUpload, når der nu findes programmer til det.

Og når der nu står at han skal bruge FTP, så kan han jo ikke uploade til siden uden vel......det var det jeg ville understrege, beklager jeg ikke gjorde det forståeligt nok
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:40 #17
du må have slupt en ko
kan finde en GRATIS på
netcoders.dk eller
hotscritp.com
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:41 #18
i hvilket sprog? med eller uden komponenter?
Avatar billede blood Nybegynder
25. september 2000 - 14:42 #19
der ved jeg sq ikke *s*
det der nu er først på listen
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 14:43 #20
jeg har et med og et uden komponent!! det er sq ikk\' alle der har... ikke engang på de store sider...
Avatar billede spacey Nybegynder
25. september 2000 - 15:19 #21
8800>>>> Du er da for plat, du prøver bare at sælge dem man kan finde på netcoders.dk og activeserverpages.dk , og JA, der kan man finde flere forskellige både med og uden serverkomponenter.
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 15:22 #22
netcoders og activeserverpages har jeg ikke brugt i lang tid, og jeg har ikke fundet et upload system ved dem... det ene har en af mine venner lavet til mig, og det andet har jeg fundet på en co.uk side... andet en co.uk kan jeg ikke huske prøver at finde adressen 2. sek..
Avatar billede 8800 Nybegynder
25. september 2000 - 15:22 #23
netcoders og activeserverpages har jeg ikke brugt i lang tid, og jeg har ikke fundet et upload system ved dem... det ene har en af mine venner lavet til mig, og det andet har jeg fundet på en co.uk side... andet en co.uk kan jeg ikke huske prøver at finde adressen 2. sek..