Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2002 - 00:01 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Slet Netværksforbindelse

Jeg ønsker at slette min gamle internet forbindelse, og oprette en helt ny...hvordan gøres dette ??
Avatar billede meek Nybegynder
06. oktober 2002 - 00:23 #1
i hvilket styresystem ??
Avatar billede Slettet bruger
06. oktober 2002 - 00:39 #2
XP
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:12 #3
du sletter bare det gamle internet forbindelese, og installere det nye! du må komme med flere detaljer!
MVH Clon.xx
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:13 #4
du sletter bare det gamle internet forbindelese, og installere det nye! du må komme med flere detaljer!
MVH Clon.xx
Avatar billede clon.xx Nybegynder
06. oktober 2002 - 09:14 #5
måske kan du bare installere det nye! jeg er ikke sikker men jeg tror at den spøger om du vil astatte det gamle! så skal du vel bare trykke ja!
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2002 - 15:30 #6
jeg har en netværksforbindelse til at stå, dog ønsker jeg at fjerne den. Det kan man bare ikke. Adgang nægtet !!!

Så det er ikke bare at fjerne den.
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2002 - 19:40 #7
Avatar billede Slettet bruger
07. oktober 2002 - 19:41 #8
De to spm. er vist kommet til at minde meget mo hinanden. Derfor bedes du svare i det andet .. tak