Avatar billede tommymikkelsen Nybegynder
25. september 2000 - 13:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til kalenderen i Lotus Notes R5?

Mit spørgsmål er vedr. om gruppekalenderen. Kan man kun se en uge frem i kalender? Kan man ikke gøre den personlige daglige  arbejdeskalender længere end 12 timer, Fx 24 timer?
Avatar billede ^repsac^ Nybegynder
26. september 2000 - 14:59 #1
Jeg går ud fra at du vil kunne se mere end en uge ad gangen, hvis du åbner en persons kalender fra gruppekalenderen? Dertil har du dag/uge/måneds knapperne oppe i højre hjørne, når du har åbnet en brugers kalender.

Sp. 2: Du vil have en dag længere end 12 timer? -Du kan under tools/preferences angive at dagen skal starte 00:01 og slutte 23:59, det er vidst det nærmeste du kommer på 24 timers kalender :-)
Avatar billede jhr Nybegynder
28. september 2000 - 09:24 #2
Du kan ikke gøre en dag længere end 12 timer (desværre), alternativt kan du oprette 2 gruppekalendre med samme deltagere, og så i visningsindstillinger sætte dagen til at starte klokken hhv. 0.00 og 12.00 og køre 12 timer frem.
Det var så standardløsningen...
Du kan altså godt snyde hvis du har designeren indstalleret, for så kan du rette lidt i hvor meget der skal vises. MEN man kan max. nå op på ca. 14 timer.

Gruppekalenderen er låst fast på 1 uge, MEN måske er vi heldige i 5.05 (på gaden i engelsk version i denne uge), hvor IRIS har lovet en række yderligere faciliteter i gruppekalenderen.
Avatar billede jhr Nybegynder
05. oktober 2000 - 20:13 #3
Sig mig har du helt glemt at du oprettede dette spørgsmål tommymikkelsen???????????